Білозерська міська територіальна громада
Донецька область, Покровський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

нформаційно – аналітична довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян в виконавчому комітеті Білозерської міської ради за І півріччя 2021 року

 

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2018 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в виконкомі Білозерської міської ради проведено роботу щодо розгляду звернень громадян.

За звітний період надійшло 78 звернень (за І півріччя 2020 року – 23), з них 71 – через Урядову «гарячу лінію», 4 – «Телефон довіри», 3-надійшло поштою.

На виконання протоколу позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій «Про стан забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення України та заходів стосовно стабілізації епідемічної ситуації, спричиненої коронавірусом COVID-19» від 10 березня 2020 року № 2 проведення особистих прийомів громадян скасовано до особливого розпорядження.

За результатами роботи всі звернення громадян були вирішені по суті.  Від загальної їх кількості вирішено позитивно 31 звернення, на 42 звернення надані кваліфіковані роз’яснення, а також порядок оскарження у разі не згоди з даними роз’ясненнями чи прийнятими рішеннями. За звітний період порушень терміну розгляду звернень не допущено.

Протягом І півріччя 2021 року громадяни порушили 84 питання. Найбільше громадян хвилюють питання соціального захисту населення (60%) комунального господарства (10%), житлової політики (10%).

Якщо розглянути детальніше питання соціального захисту, з якими громадяни звертаються, то найбільше їх турбують питання нарахування та виплати субсидій. Найчастішими проблемами в комунальному господарстві залишаються питання теплопостачання в будинках, якість послуг електропостачання, робота житлово-експлуатаційних підприємств з обслуговування будинків.

Інформування населення щодо стану організації роботи із зверненнями громадян в виконкомі міської ради проводиться шляхом оприлюднення відомостей на офіційному веб-сайті міської ради  та розміщення відомостей на інформаційних стендах у виконкомі ради. 

Протягом звітного періоду продовжено роботу на виконання вимог Указу Президента України, а саме: проводилися засідання комісії міської ради з питань розгляду звернень громадян (в звітному періоді проведено 3 засідання), також щомісячно проводилися «Дні контролю» результатів розгляду звернень громадян (розглянуто 6 звернень з виходом на місце).

 

 

 

 

 

 

Підсумки роботи із зверненнями громадян заслуховувалися на засіданнях виконкому, на яких були прийняті відповідні рішення:

- 16.02.2021 № 19 «Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі міської ради за 2020 рік».

- 20.04.2021 № 40 «Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Білозерської міської ради за І квартал 2021 року».

Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться  постійно на особистому контролі.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь