від 19.10.2021 № 129 м. Білозерське Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Білозерської міської ради за 9 місяців 2021 року
УКРАЇНА
БІЛОЗЕРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 19.10.2021 № 129
м. Білозерське
Про стан роботи зі зверненнями
громадян у виконкомі Білозерської
міської ради за 9 місяців 2021 року
На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», керуючись ст.28 Закону України «Про звернення громадян», ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
- Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі міської ради за 9 місяців 2021 року прийняти до відома (додається).
- Керівникам підприємств, установ та організацій, начальникам відділів та управлінь міської ради та її виконавчого комітету:
1) забезпечити оперативний розгляд усіх звернень, що надходять з Урядової «гарячої лінії» та вирішення порушених в них питань та інформування виконкому про наслідки їх розгляду;
2) посилити контроль за виконанням доручень міського голови, а також власних доручень щодо розгляду звернень по суті та надання відповідей заявникам з дотриманням термінів, відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян».
3. Виконкому міської ради, керівникам комунальних підприємств:
2
1) встановити персональну відповідальність працівників за роботу зі зверненнями громадян;
2) проводити перевірки стану роботи зі зверненнями громадян, результати здійснених перевірок розглядати на апаратних нарадах, на засіданнях комісії з питань розгляду звернень громадян;
3) вжити заходи щодо удосконалення роботи зі зверненнями громадян у виконкомі та в комунальних підприємствах;
4) особливу увагу приділяти зверненням громадян пільгової категорії, всебічно і вчасно перевіряти заяви і скарги, які тривалий час перебувають на додатковому контролі.
5) здійснювати «Дні контролю» з метою розгляду звернень громадян та виконання доручень керівництва облдержадміністрації, виконкому міської ради з розгляду повторних і неодноразових звернень громадян, що контролюються органами влади вищого рівня та особистих прийомів.
4. Спеціалісту виконкому з правових питань міської ради (МАКЄЄВА):
1) систематично узагальнювати та аналізувати звернення громадян;
2) продовжити взаємодію з управлінням з питань роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації Донецької облдержадміністрації щодо оперативного та своєчасного розгляду звернень, що надходять на Урядову «гарячу лінію» та прийняття рішень по суті порушених у зверненнях питань, надання відповідей заявникам та їх сканокопій в електронному вигляді до вищезазначеного управління.
5. Керуючому справами виконкому міської ради Бондаренко В.С. систематично перевіряти стан роботи з листами та організацію особистого прийому громадян в установах, організаціях міста.
6. Заступнику Білозерського міського голови з питань діяльності виконавчих органів Білозерської міської ради Прокоф’єву М.Л. взяти під особистий контроль виконання робіт по зверненням громадян до житлово-комунальних підприємств.
7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому міської ради Бондаренко В.С.
Міський голова Сергій МАКЄЄВ
Юлія Макєєва, 0501724912
Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян в виконавчому комітеті Білозерської міської ради за дев’ять місяців 2021 року
На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2018 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в виконкомі Білозерської міської ради проведено роботу щодо розгляду звернень громадян.
За звітний період надійшло 119 звернень (за 9 місяців 2020 року – 85), з них 104 – через Урядову «гарячу лінію», 7 – «Телефон довіри», 4 - надійшло поштою.
На виконання протоколу позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій «Про стан забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення України та заходів стосовно стабілізації епідемічної ситуації, спричиненої коронавірусом COVID-19» від 10 березня 2020 року № 2 проведення особистих прийомів громадян скасовано до особливого розпорядження.
За результатами роботи всі звернення громадян були вирішені по суті. Якщо питання, порушені в одержаному міською радою зверненні, не входять до її повноважень, вони пересилаються за належністю відповідному органу у терміни, передбачені ст.7. Закону України «Про звернення громадян», про що повідомляється громадянину, який подав звернення. Згідно ст.7 Закону, було направлено 8 звернень іншим уповноваженим органам за належністю.
Від загальної кількості звернень вирішено позитивно 37, на 74 звернення надані кваліфіковані роз’яснення, а також порядок оскарження у разі не згоди з даними роз’ясненнями чи прийнятими рішеннями. За звітний період порушень терміну розгляду звернень не допущено.
Протягом 9 місяців 2021 року громадяни порушили 123 питання. Найбільше громадян хвилюють питання комунального господарства - 43 питання (35% від їх загальної кількості), соціального захисту населення 40 питань (33%), житлової політики 28 питань (23%), охорони здоров’я 6 питань (5%).
Якщо розглянути детальніше питання соціального захисту, з якими громадяни звертаються, то найбільше їх турбують питання нарахування та виплати субсидій. Найчастішими проблемами в комунальному господарстві залишаються питання теплопостачання в будинках, якість послуг електропостачання, робота житлово-експлуатаційних підприємств з обслуговування будинків.
Інформування населення щодо стану організації роботи із зверненнями громадян в виконкомі міської ради проводиться шляхом оприлюднення відомостей на офіційному веб-сайті міської ради та розміщення відомостей на інформаційних стендах у виконкомі ради.
Протягом звітного періоду продовжено роботу на виконання вимог Указу Президента України, а саме: проводилися засідання комісії міської ради з питань розгляду звернень громадян (в звітному періоді проведено 4 засідання), також
щомісячно проводилися «Дні контролю» результатів розгляду звернень громадян (розглянуто 9 звернень з виходом на місце).
Підсумки роботи із зверненнями громадян заслуховувалися на засіданнях виконкому, на яких були прийняті відповідні рішення:
- 16.02.2021 № 19 «Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі міської ради за 2020 рік».
- 20.04.2021 № 40 «Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Білозерської міської ради за І квартал 2021 року».
- 17.08.2021 № 99 «Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Білозерської міської ради за І півріччя 2021».
Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться постійно на особистому контролі.
Спеціаліст виконкому
з правових питань міської ради Юлія МАКЄЄВА