Білозерська міська територіальна громада
Донецька область, Покровський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

від19.10.2021 №131 м. Білозерське Про затвердження складу та Положення про ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Білозерської міської ради

Дата: 20.10.2021 08:45
Кількість переглядів: 44

 УКРАЇНА

БІЛОЗЕРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

від19.10.2021 №131

м. Білозерське

 

 

Про затвердження складу та Положення про ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Білозерської міської ради

 

З метою реалізації заходів цивільного захисту, визначення складу органів управління та сил цивільного захисту, планування їх діяльності щодо ефективного захисту населення і територій у разі загрози виникнення або при виникненні надзвичайних ситуацій, порядку виконання завдань з організації взаємодії між органами управління та силами цивільного захисту, відповідно до пунктів 3 та 4 статті 10 Кодексу цивільного захисту України, Положення про єдину державну систему цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.01.2014 № 11 (із змінами), керуючись пунктом 3 частини першої статті 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», у зв’язку з структурними змінами, виконком Білозерської міської ради,

 

ВИРІШИВ:

 

1.Затвердити склад ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захистуБілозерської міської ради (додаток 1).

2. Затвердити Положення про ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту виконкому Білозерської міської ради (додаток 2).

3. Рішення виконавчого комітету Білозерської міської ради від 16.02.2021 №17 «Про затвердження Положення про місцеву ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту» вважати таким, що втратило чинність.

4. Структурним підрозділам Білозерської міської ради та підпорядкованим комунальним підприємствам (установам) забезпечити реалізацію Положення, затвердженого цим рішенням.

5.Організаційне виконання рішення покласти на заступника Білозерського міського головиз питань діяльності виконавчих органів Білозерської міської ради                  Прокоф’єва М.Л. та головного спеціаліста з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому Білозерської міської ради Волкова О.С.

6.Координаційне забезпечення виконання рішення покласти на міського голову               Макєєва С.В .

 

 

Міський голова                                                                                       Сергій МАКЄЄВ

 

Олександр Волков 0500711008

 

 

 

 

  Додаток 1

  до рішення виконкому міської ради

                                                                                             19.10.2021 №131

           

СКЛАД

ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захистуБілозерської міської ради

 

1. 19 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області;

2. КНП «ЦПМСД Білозерської міської ради»;

3  Комунальне організація (установа, заклад) «Відділ освіти Білозерської міської ради;

- Централізована бухгалтерія;

- Логопедичний пункт.

4. ВП №1 Покровського РУП ГУНП в Донецький області;

5. Фінансовий відділ Білозерської міської ради;

6. Відділ культури, туризму, молоді та спорту Білозерської міської ради;

7.Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та землеустрою Білозерської міської ради;

8.Відділ обліку та звітності Білозерської міської ради;

9. Служба у справах дітей Білозерської міської ради;

10. Комунальна організація (установа, заклад) «Центр надання соціальних послуг Білозерської міської ради;

- Апарат центру;

- Відділ соціальної роботи;

- Відділення соціальної допомоги вдома.

11. Комунальна організація (установа, заклад) «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Білозерської міської ради;

12 Відділ з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації при виконавчому комітеті Білозерської міської ради.

13.Управління соціального захисту населення Білозерської міської ради;

- Відділ прийому громадян;

- Сектор з реалізації програм та оздоровлення громадян;

- Відділ фінансово-господарського забезпечення.

 

 

 

 

 

 

Заступник Білозерського міського голови                           

з питань діяльності виконавчих органів

Білозерської міської ради                                                                          Микола ПРОКОФ’ЄВ

 

 

 

 

Додаток 2

до рішення виконкому міської ради

19.10.2021 № 131

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Білозерської міської ради 

 

1.Загальна частина

 

1.1. Положення ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Білозерської міської ради  Донецької області (далі - ланка) регулює питання здійснення заходів цивільного захисту в виконавчому комітеті Білозерської міської ради, визначає склад органів управління та сил цивільного захисту, планування діяльності ланки, порядок виконання нею завдань та організації взаємодії.

1.2. Основною метою створення і функціонування ланки є здійснення заходів щодо захисту населення на територій Білозерської МТГ від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період.

1.3. Ланка виконує завдання, які визначені Кодексом цивільного захисту України, постановою Кабінету Міністрів України від 09.01.2014 № 11 «Про затвердження Положення про ЄДСЦЗ» (із змінами) та цим Положенням.

 

2. Керівництво та загальна структура Білозерської  ТП ЄДС ЦЗ

 

2.1. Керівництво ланкою здійснює міський голова.

2.2. Ланка має два рівні: місцевий та об’єктовий.

2.3. Ланка створюється з метою здійснення заходів щодо захисту населення на території територій Білозерської МТГвід надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період.

 

3. Органи управління та сили цивільного захистуБілозерської  ТП ЄДС ЦЗ

 

3.1. У складі ланки функціонують постійно діючі органи управління цивільного захисту, координаційні органи, сили цивільного захисту ланки і функціональних підсистем.

3.2. Постійно діючими органами управління цивільного захисту, до повноважень яких належать питання організації та здійснення заходів цивільного захисту, є:

на місцевому рівні - Білозерська міська рада, головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому Білозерської міської ради, 19 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області;

на об’єктовому рівні - органи управління (керівники) підприємств, установ та організацій усіх форм власності, а також підрозділи (посадові особи) з питань цивільного захисту, які утворюються (призначаються) відповідно до чинного законодавства.

3.3. Координаційними органами є:

  • на місцевому рівні - комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій міської ради;
  • на об’єктовому рівні - комісії з питань надзвичайних ситуацій підприємств, установ та організацій усіх форм власності.

Діяльність зазначених комісій проводиться відповідно до положень про них.

 

 

 

Для координації робіт з ліквідації наслідків конкретної надзвичайної ситуації на місцевому та об’єктовому рівні, у разі потреби, створюються спеціальні комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, діяльність яких проводиться відповідно до Положень про такі комісії.

3.4. Для забезпечення діяльності у режимі повсякденного функціонування органами управління та силами цивільного захисту, координації їх дій, здійснення цілодобового чергування та забезпечення функціонування системи збору, оброблення, узагальнення та аналізу інформації про обстановку в районах виникнення надзвичайних ситуацій функціонують:

1) на місцевому рівні:

- оперативно-чергові (чергові, диспетчерські) служби підприємств, установ та організацій усіх форм власності (у разі їх створення);

2) на об’єктовому рівні - чергові (диспетчерські) служби підприємств, установ та організацій усіх форм власності (у разі їх створення).

3.5. Для забезпечення сталого управління суб’єктами забезпечення цивільного захисту та виконання функцій, передбачених на особливий період, відповідно до статті 72 Кодексу цивільного захисту України використовується державна система пунктів управління.

3.6. До складу сил цивільного захисту функціональних підсистем входять:

  • спеціалізовані професійні аварійно-рятувальні служби;
  • об’єктові аварійно-рятувальні служби;
  • об’єктові формування цивільного захисту;
  • галузеві та об’єктові спеціалізовані служби цивільного захисту;
  • державний пожежно-рятувальний підрозділ;
  • добровільні формування цивільного захисту.

3.7. До складу сил цивільного захисту Ланки входять:

  • комунальні, об’єктові аварійно-рятувальні служби та аварійно-рятувальні служби громадських організацій;
  • об’єктові та територіальні формування цивільного захисту;
  • територіальні та об’єктові спеціалізовані служби цивільного захисту;
  • місцева пожежно-рятувальна частина;
  • добровільні формування цивільного захисту.

 

4. Режими функціонуванняБілозерської  ТП ЄДС ЦЗ

 

4.1. Залежно від масштабу і особливостей надзвичайної ситуації, що прогнозується або виникла, на території територій Білозерської МТГвстановлюється один із таких режимів функціонування ланки:

  • повсякденного функціонування;
  • підвищеної готовності;
  • надзвичайної ситуації;
  • надзвичайного стану.

4.2. В умовах нормальної виробничо-промислової, радіаційної, хімічної, сейсмічної, гідрогеологічної, гідрометеорологічної, техногенної та пожежної обстановки та за

відсутності епідемій, епізоотій, епіфітотій ланка функціонує в режимі повсякденного функціонування.

4.3. Підставами для тимчасового введення в межах міської ради для ланки режиму підвищеної готовності є загроза виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня.

Рівень надзвичайної ситуації визначається відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями (постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 № 368).

4.4. Режим підвищеної готовності та режим надзвичайної ситуації вводиться розпорядженням міського голови.

 

 

У період дії надзвичайного стану, в разі його введення, ланка функціонує відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України та з урахуванням особливостей, що визначаються згідно із Законом України «Про правовий режим надзвичайного стану» та іншими нормативно-правовими актами України.

В особливий період ланка функціонує відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України та з урахуванням особливостей, що визначаються згідно із Законами України «Про правовий режим воєнного стану», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», а також іншими нормативно-правовими актами України.

 

5. Планування діяльності ланки Білозерської  ТП ЄДС ЦЗ

 

5.1. Для організації діяльності ланки рішенням виконкому міської радизатверджується план основних заходів цивільного захисту на рік.

5.2. Для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій відділом цивільної, оборонної, мобілізаційної та правової роботи у взаємодії з іншими структурними підрозділами ради міської ради, суб’єктами господарювання з чисельністю працюючого персоналу більш як 50 осіб розробляються плани реагування на надзвичайні ситуації.

5.3. З метою організації заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на об’єктах підвищеної небезпеки розробляються плани локалізації і ліквідації наслідків аварій на таких об’єктах.

5.4. З метою організації взаємодії між органами управління та силами цивільного захисту ланки під час ліквідації наслідків конкретних надзвичайних ситуацій зазначеними органами управління та силами цивільного захисту відпрацьовуються плани такої взаємодії.

5.5. Організаційно-методичне керівництво плануванням діяльності ланки здійснюється підрозділом територіального органу 19 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області.

 

6. Моніторинг і прогнозування надзвичайних ситуаційБілозерської  ТП ЄДС ЦЗ

 

6.1. З метою забезпечення здійснення заходів у ланці щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій проводиться постійний моніторинг і прогнозування таких ситуацій.

 

7. Оповіщення та інформування про загрозу або виникнення надзвичайних ситуаційБілозерської  ТП ЄДС ЦЗ

 

7.1. Організація оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій здійснюється міської радоюта керівниками об’єктів господарської діяльності.

 

 

7.2. Оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій полягає у своєчасному доведенні відповідної інформації до органів управління цивільного захисту, сил цивільного захисту, суб’єктів господарювання, що належать до ланки, та населення і забезпечуються шляхом використання локальних та об’єктових систем оповіщення цивільного захисту.

7.3. Оповіщення на приведення системи цивільного захисту до вищих ступенів готовності органів управління, спеціалізованих служб цивільного захисту здійснюється черговою службою Департаменту з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької облдержадміністрації.

7.4. Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому Білозерської міської радивідповідно до Положення про порядок

 

 

інформаційної взаємодії в межах територіальної підсистеми Урядової інформаційно-аналітичної системи з питань надзвичайних ситуацій, забезпечує збір та аналіз інформації про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, розвиток, хід ліквідації їх наслідків та надання населенню через засоби масової інформації оперативної інформації щодо захисту від надзвичайних ситуацій.

 

8. Реагування на надзвичайні ситуації та ліквідація їх наслідківБілозерської  ТП ЄДС ЦЗ

 

8.1. Для координації робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, залучення сил і засобів цивільного захисту Ланки та функціональних підсистем ЄДСЦЗ створена комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій. У разі потреби розпорядженням міським головоюутворюється спеціальна комісія з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

8.2. Для безпосередньої організації робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та керівництва залученими органами управління, силами і службами підприємств, організацій, установ міської радипризначається керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

8.3. Залежно від рівня надзвичайної ситуації, керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій призначається один із заступників голови, а у разі невідкладних дій - керівник суб’єкту господарювання.

8.4. До прибуття керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації його обов’язки виконує керівник підрозділу (служби, формування) сил цивільного захисту або оперативної групи, який прибув до зони надзвичайної ситуації першим.

8.5. Для безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації утворюється штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, який є робочим органом керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

8.6. У разі виникнення надзвичайних ситуацій 19 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області, надає допомогу в забезпеченні роботи штабу з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

8.7. Залучення сил цивільного захисту до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюється згідно з планами реагування на надзвичайні ситуації, планами локалізації і ліквідації наслідків аварії на об’єктах підвищеної небезпеки, а також планами залучення сил та засобів на гасіння пожеж.

8.8. До робіт із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків можуть залучатися на добровільних або договірних засадах громадські об’єднання (добровільні формування цивільного захисту) за наявності в учасників, які залучаються до таких робіт, відповідного рівня підготовки у порядку, визначеному

керівництвом такого об’єднання або керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

8.9. Сили цивільного захисту, крім добровільних формувань цивільного захисту, укомплектовуються персоналом (кадрами) та забезпечуються засобами цивільного захисту з урахуванням необхідності проведення робіт у автономному режимі протягом не менше трьох діб за рахунок суб’єктів господарювання міської ради, які їх створюють.

 

9. Взаємодія органів управління та сил цивільного захисту

Білозерської  ТП ЄДС ЦЗ

 

9.1. З метою своєчасного запобігання і ефективного реагування на надзвичайні ситуації у ланці організовується взаємодія з питань:

 

 

 

 

  • визначення органів управління, склад та кількість сил і засобів цивільного захисту, які залучаються до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
  • погодження порядку здійснення спільних дій сил цивільного захисту під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій з визначенням основних завдань, місця, часу і способів їх виконання;
  • організації управління спільними діями органів управління та сил цивільного захисту під час виконання завдань за призначенням;
  • всебічного забезпечення спільних заходів, що здійснюватимуться органами управління та підпорядкованими їм силами цивільного захисту, в тому числі взаємного надання допомоги транспортними, інженерними, матеріальними, технічними та іншими засобами.

9.2. Залежно від обставин, масштабу, характеру та можливого розвитку надзвичайної ситуації взаємодія організовується на місцевому та об’єктовому рівні - між виконавчим комітетом міської ради, їх силами цивільного захисту, а також суб’єктами господарювання.

9.3. З метою запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, мінімізації їх можливих наслідків, організації узгодженого реагування сил цивільного захисту на небезпечні події та надзвичайні ситуації з оперативно-черговою службою Департаменту з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької ОДА, оперативно-черговими (черговими, диспетчерськими) службами органів виконавчої влади всіх рівнів, підприємств, установ та організацій усіх форм власності (у разі їх створення), оперативно-координаційним центром 19 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області організовується обмін інформацією про загрозу виникнення або виникнення надзвичайної ситуації та хід ліквідації її наслідків у сфері відповідальності відповідної чергової служби.

9.4. Взаємодія під час здійснення заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та/або ліквідації їх наслідків організовується через спеціально призначені оперативні групи або представників, які залучаються до здійснення таких заходів. Повноваження зазначених оперативних груп або представників визначаються керівником Ланки та відповідними територіальними органами центральних органів виконавчої влади.

 

10. Забезпечення фінансування ланкиБілозерської  ТП ЄДС ЦЗ

 

10.1. Забезпечення фінансування Ланки здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, а також коштів суб’єктів господарювання та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

10.2. Фінансування робіт із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій здійснюється у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

 

 

 

 

Заступник Білозерського міського голови                           

з питань діяльності виконавчих органів

Білозерської міської ради                                                                          Микола ПРОКОФ’ЄВ

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь