A A A K K K
для людей із порушенням зору
Білозерська міська військова адміністрація
Донецька область, Покровський район

Про затвердження Програми місцевих стимулів для медичних працівників Білозерської міської територіальної громади на 2022-2026 роки

Дата: 10.12.2021 08:39
Кількість переглядів: 246

ПРОЄКТ вноситься директором

КНП «ЦПМСД Білозерської

міської ради» Биковою М.О.

 

 

 

УКРАЇНА

 

БІЛОЗЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

 

РІШЕННЯ

 

від 23.12.2021 р. № _________

м. Білозерське

 

 

Про затвердження Програми місцевих стимулів для медичних працівників Білозерської міської територіальної громади на 2022-2026 роки

 

З метою забезпечення належного рівня надання первинної медико-санітарної допомоги населенню Білозерської міської територіальної громади, підвищення рівня укомплектованості комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Білозерської міської ради» кваліфікованими медичними працівниками, сприяння покращенню кадрової політики, підвищенню інтересу медичних працівників до роботи у галузі охорони здоров'я, керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

 

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Програму місцевих стимулів для медичних працівників Білозерської міської територіальної громади на 2022-2026 роки (далі – Програма), додаток 1.

2. Затвердити Положення про порядок надання матеріальної допомоги на облаштування спеціалістам з вищою медичною освітою (додаток 2).

3. Фінансовому відділу Білозерської міської ради (САФОНОВА) передбачити в місцевому бюджеті видатки на фінансування заходів Програми.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії з питань планування бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва (ФЕДЬКО) та з питань охорони здоров’я, освіти, культури, спорту та молодіжної політики (ВОРОНА).

 

 

 

Білозерський міський голова                                                           Сергій МАКЄЄВ

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора