Білозерська міська територіальна громада
Донецька область, Покровський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ПРОГРАМА економічного та соціального розвитку Білозерської міської територіальної громади на 2022 рік.

Дата: 29.12.2021 14:41
Кількість переглядів: 88

https://rada.info/upload/users_files/36297559/646705d7ad3bb85ee743fbd3b9e0603c.xlsx

УКРАЇНА

 

БІЛОЗЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

 

РІШЕННЯ

 

 

від  23.12.2021    № 8/29–3                                                              

м.Білозерське

 

 

 

Про затвердження Програми економічного і соціального

розвитку Білозерської міської територіальної громади на 2022 рік

        

 

Керуючись ст. 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», заслухавши  інформацію начальника фінансового відділу міської ради САФОНОВОЇ Ольги Олександрівни,  Білозерська міська рада 

 

ВИРІШИЛА:

 

  1.  Затвердити Програму економічного і соціального розвитку Білозерської міської територіальної громади на 2022 рік ”  (додаток 1).

2.   В разі зміни макроекономічних показників розвитку міської громади та показників міського бюджету розглянути на сесії міської ради корегування Програми економічного і соціального розвитку Білозерської міської територіальної громади на 2022 рік.

3. Виконавчому комітету Білозерської міської ради визначити організаційний порядок реалізації Програми економічного та соціального розвитку Білозерської міської територіальної громади на 2022 рік, забезпечити контроль за її виконанням.

  1.   Контроль за виконанням даного рішення  покласти на  постійні комісії

міської ради (ФЕДЬКО І.Д, ШЕВЧЕНКО А.В., ВОРОНА В.В., РЯБЧЕНКО П.І.), заступника Білозерського  міського голови з питань діяльності виконавчих органів Білозерської  міської ради ПРОКОФ’ЄВА М.Л.    

 

 

Білозерський міський голова                                                  Сергій МАКЄЄВ

 

Додаток 1

до рішення міської ради   23.12.2021 р.  № 8/30-1

 

ПРОГРАМА

економічного  та соціального розвитку Білозерської міської територіальної громади на 2022 рік.

 

Зміст

1. Вступ

2. Аналітична частина

3. Цілі та пріоритети розвитку об’єднаної територіальної громади

4. Основні завдання та механізми реалізації Програми

5. Моніторинг та оцінка результативності реалізації Програми

6. Фінансове забезпечення Програми.

 

1. ВСТУП

Програма економічного і соціального розвитку Білозерської міської  територіальної   громади   на   2022 рік    (надалі - Програма)   розроблена   виконавчим   комітетом   Білозерської міської   ради    на основі   аналізу   поточної   ситуації   в   господарському   комплексі міської  територіальної   громади   та   прогнозів   і   пропозицій підприємств  і  організацій, виходячи   із   загальної   соціально-економічної ситуації, що   склалася   на   відповідній   території,  з   урахуванням можливостей   та   місцевих   ресурсів, відповідно   до   пріоритетних напрямків   розвитку   населених   пунктів     територіальної громади.  Програма   розроблена   на   підставі   Закону України   «Про державне   прогнозування   та  розроблення   програм   економічного   і соціального   розвитку   України» від   23.03.2000 р. № 1602- ІІІ;

У   Програмі   визначено   цілі   та   завдання   соціально-економічної політики   розвитку   Білозерської міської  територіальної громади   на   2022 рік,  спрямовані   на   розвиток  міста Білозерське, селище Бокове та  сіл Нововодянського старостинського округу, а саме:  роботи з благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт на об’єктах   комунальної,   поповнення   дохідної   частини   бюджету, з   метою   формування   якісного та   безпечного   середовища   життєдіяльності   населення   громади. Заходи Програми фінансуються за рахунок коштів Білозерського міського бюджету, субвенцій з державного бюджету, інших коштів.

2. Аналітична частина

ГЕОГРАФІЧНЕ  ПОЛОЖЕННЯ  БІЛОЗЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ.

     Білозерську міську територіальну громаду  територіальну громаду  створено   рішенням   сесії   Білозерської міської ради   від 05.07.2017 № 7/31-1 «Про добровільне об’єднання територіальних громад в Білозерську міську об’єднану територіальну громаду з центром в місті Білозерське».

     Місто Білозерське (центр Білозерської міської територіальнї громади) розташоване на території південно-західного крила Кальміус-Торецької котловини (відноситься до басейну річки Бик, лівої притоки Самари) в північно-західній частині Донецької області, в 104 км на північний захід від м Донецьк.
Громада розташована на території північно-західної частини Красноармійського геолого-промислового району, що має значні запаси кам'яного вугілля на глибинах від 100 до 1600м.
Після відпрацювання запасів на невеликих глибинах в 1968 році дрібні шахти об'єдналися в єдине підприємство - шахту "Білозерська". Надалі ведення гірничих робіт отримало розвиток на великих площах і глибинах, в тому числі і під м Білозерське.
Основу господарського комплексу міста, як і регіону в цілому, становить вугільна промисловість. Найбільші підприємства:  шахта «Білозерська», шахта «Новодонецька»

Перелік населених пунктів,  що входять до ТГ:

№ п/п

Міські, селищні, сільські ради та населенні пункти в них

Загальна площа території

(тис. км2)

Кількість

населення, станом на 01.06.2021

 

наявного

постійного

Білозерська міська територіальна громада

68,47

15738

16606

1.

м. Білозерське

2,48

14940

15489

2.

с-ще Бокове

0,151

39

145

3.

село Нововодяне

2,594

310

419

4.

село Благодать

1,013

61

69

5.

село Веселе Поле

0,444

36

57

6.

село Весна

1,125

55

68

7.

село Первомайське

1,908

335

359

 

Територія Білозерської міської територіальної громади згідно входить до складу Покровського району Донецької області.

Статевий  та  віковий  склад  населення  відображає   загальні демографічні  тенденції  як  області, так  і  країни   в   цілому.  Кількість жіночого населення на 6%  перевищує  чоловіче. Економічно   активне  населення   у   віці   18-59 років складає  близько  60%  від  загальної  кількості  населення, населення  пенсійного    віку  – понад 25%.

На  території  громади, як  і  в   цілому  в   області   на   сьогодні   гостро стоїть  проблема  раціонального   використання   робочої   сили, її правильний   розподіл   між   галузями   господарства, ліквідація   безробіття, тощо. На  сьогодні  дуже   актуальною   є   необхідність   постійного підвищення   якості   робочої   сили. Високий   освітній   рівень   та   загальна культура, глибока  професійна   підготовка, творче   ставлення   до   праці   стає обов'язковою  умовою  високопродуктивної   праці. Зростає   кількість працюючих  з  вищою  освітою, причому   найвищий   освітній   рівень   мають штатні  працівники  державного  управління  та  фінансової   діяльності. За   даними   Добропільського міського центру   зайнятості  станом   на   01.11.2021  року   на   обліку перебуває  45   безробітних.

          Уздовж західної окраїни селища Бокове проходить територіальна автодорога (Т0515) – смт. Олександрівка - Добропілля - Покровськ - Константинопіль. З південного заходу до міста підходить місцева автодорога, яка забезпечує зв'язок населеного пункту з територіальної автодорогою.

    Загальна   протяжність  автомобільних  доріг з асфальтовим покриттям, що  знаходяться  на  території Білозерської міської ради  становить 34,527 км.

          Одним   з   найважливіших   питань   новоствореної  громади   є   стан дорожнього   покриття, який   як   в   межах   населених   пунктів, так   і   поза ними, знаходиться   в   незадовільному   стані. Мережа   автомобільних   доріг потребує   капітального   ремонту, а   подекуди   і   повної   заміни дорожнього   покриття.  Щороку   проводиться   ямковий   ремонт   доріг, але ці   заходи  не   можуть   в   повній   мірі   вирішити   проблему.

Систему енергопостачання в Білозерській міській територіальній громаді  в  2021 році представляло ДП ЗЕД «Укрінтеренерго», ТОВ «Донецькі енерргетичні послуги»

   

Систему   водопостачання  в  Білозерській міській територіальній громаді представляє Добропільське ВУВКГ  КП «Комапнія «Вода Донбасу». Стан водопровідно-каналізаційної мережі  незадовільний – знос 90%.

Очисні споруди відсутні. На території   Білозерської міської ради  відсутній   полігон твердих побутових відходів.

Інші комунальні послуги в громаді надають:

- ФОП Бондарчук Е.В.  збирання та вивезення твердих побутових відходів, послуги з благоустрою.

-Приватне підприємство Білозерське ремонтно-експлуатаційне служба «Прогрес» - обслуговування багатоквартирних будинків.

Донесення інформації в територіальній громаді   проводиться   через  офіційний веб-сайт Білозерської міської ради - www.belozirmvk.gov.ua

Одним  з   пріоритетів   Білозерської міської територіальної громади   є  забезпечення конституційних  гарантій   доступності   та   рівності   прав  громадян  на отримання  якісної  освіти, підвищення   рівня   охоплення   дітей   дошкільною   освітою, оновлення   та   удосконалення   змісту, форми  і методів   організації   навчально – виховного  процесу  в   загальноосвітніх   та позашкільних навчальних закладах, сприяння інноваційному розвитку освітнього  середовища, збереження  та   вдосконалення   мережі дошкільних   і   загальноосвітніх   навчальних закладів   відповідно   до   потреб   територіальної   громади, забезпечення належного рівня їх поточного утримання та  функціонування, сприяння  збереженню   здоров’я дітей, забезпечення всіх раціональним, якісним  та   безпечним   харчуванням, впровадження   нових   технологій   з   розвитку   освіти.

Доступність  до   якісної   освіти   починається   саме   з   дошкільної освіти, оскільки вона є базисом системного  розвитку  дитини, фундаментом творення  якісно  нового  освітнього  процесу.

На  сьогодні   в   громаді  функціонує 3 дошкільних навчальних заклади, що   розташовані   в  місті Білозерське –  заклади де виховуються   і   навчаються   діти   різного   віку   та  створені   сприятливі умови  для  спілкування      дітей.

 

 

з/п

Назва освітнього закладу

Кількість

вихованців

 

Кількість

педагогічних працівників

2

ДНЗ №19 «Сонечко», м.Білозерське

95

18

4

ДНЗ №22 «Райдуга», м.Білозерське

125

22

5

ДНЗ №24 «Росинка», м.Білозерське

170

26

 

Всього

390

66

 

Загальна   середня   освіта   в   територіальній громаді   представлена   п'ятьма  загальноосвітніми   закладами. Діти, що   проживають   у   віддалених   населених   пунктах, забезпечені   автобусним   підвезенням.

 

 

з/п

Назва освітнього закладу

Кількість

учнів

 

Кількість

педагогічних працівників

1

Білозерська ЗОШ №13  I-III ступенів

517

40

2

Білозерська ЗОШ №14 I-III ступенів

304

22

3

Білозерська ЗОШ №15 I-III ступенів

302

28

4

Білозерська ЗОШ №18 I-III ступенів

353

29

5

Нововодянська ЗОШ  I-II ступенів

54

12

 

Всього

1530

131

 

З метою організації дозвілля дітей  шкільного віку на території громади   працюють:  Білозерський освітньо-культурний центр, Центр культури та дозвілля м.Білозерське, Музична школа, Будинок культури с.Нововодяне.

Дуже   гостро   стоїть   проблема   стану   приміщень   навчальних закладів  та   їх   енергоефективність. Серед   навчальних   закладів   є   такі, які потребують ремонту. Енергоефективність є загальною проблемою  навчальних   закладів   громади.  Заміна   вікон   на енергозберігаючі, загальне   утеплення   фасаду   будівель   є   одним   із пріоритетних   завдань   в   освітній   галузі.

Культурно-освітню роботу в Білозерській міській територіальній громаді здійснюють:  Білозерський освітньо-культурний центр, Центр культури та дозвілля м.Білозерське, Музична школа, Будинок культури с.Нововодяне, бібліотека в м.Білозерське та в с.Нововодяне.

з/п

Назва закладу

Кількість працівників

1.

Комунальний заклад «Центр культури та дозвілля м.Білозерське»

33

2.

Білозерська міська публічна бібліотека

3,5

3.

Нововодянській сільський будинок культури

2

4.

Нововодянська сільська бібліотека- філія

1

 

Робота закладів культури спрямована на збереження і розвиток української   національної   культури, активізації   діяльності   закладів культури, шляхів  збереження  існуючої   мережі   і   посилення   їх   ролі   в розгортанні   процесів   національно – культурного   відродження, поліпшення   матеріально-технічної бази. Проводяться свята, фестивалі, конкурси, інші культурно-мистецькі заходи, пов'язані з відзначенням календарних та пам'ятних дат в Україні, а також обласні культурно - мистецькі свята, що є історичним надбанням   не   лише   Білозерської громади, а   й   України   в   цілому.

На території Білозерської міської територіальної громади створено комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико–санітарної допомоги Білозерської міської ради», в наявності Амбулаторія № 4 в м.Білозерське та ФАП в с. Нововодяне.

Також, створені відділи та управління, які забезпечують наближення послуг до мешканців Білозерської міської територіальної громади, а саме: Управління соціального захисту населення Білозерської міської  ради – 10 штатних одиниць, Службу у справах дітей Білозерської  міської ради – 3 штатні одиниці, Центр надання соціальних послуг Білозерської міської ради – 13 штатних одиниць, БМ ЦФЗН «Спорт для всіх» - 5 одиниць, відділ культури, туризму, молоді та спорту Білозерської міської ради – 5 штатні одиниці, відділ освіти Білозерської міської ради – 22 штатні одиниці, Білозерський освітньо-культурний центр, Центр культури та дозвілля м. Білозерське – 33 штатні одиниці., музична школа -13,5 штатних одиниць комунальна організація (установа, заклад) «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Білозерської міської ради» - 4 штатні одиниці, відділ  з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації  при виконавчому комітеті Білозерської міської ради – 3 штатні одиниці, фінансовий відділ Білозерської міської ради – 5 штатних одиниць.

 

ФІНАНСОВО-БЮДЖЕТНА СИТУАЦІЯ ГРОМАДИ

 

На 2022 рік визначено:

  • доходи міського бюджету у сумі 116591918 гривні, у тому числі доходи загального фонду міського бюджету 113920796 гривень та доходи спеціального фонду міського бюджету 2671122 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення;

видатки міського бюджету у сумі    116591918    гривні, у тому числі видатки загального фонду міського бюджету  - 112570796  гривень, видатки спеціального фонду міського бюджету –  4021122  гривень згідно додатком 3 до цього рішення;

  • оборотний залишок бюджетних коштів міського бюджету у розмірі 5871 гривень, що становить 0,005 відсотки видатків загального фонду міського бюджету, визначених цим пунктом;
  •  

3. ЦІЛІ ТА ПРІОРИТЕТИ РОЗВИТКУ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

3.1. Основні цілі розвитку громади.

Для ефективного розвитку громади необхідно чітко визначити головні стратегічні цілі, яким необхідно слідувати для досягнення бажаного рівня розвитку. До   основних   стратегічних   цілей   розвитку   Білозерської міської територіальної громади  можна   віднести:

1) Якість життя людини – найголовніше завдання;

2) Стійке економічне зростання територіальної громади.

Дані   цілі   узагальнюють   всі   першочергові   потреби   розвитку міської  громади   та   є   орієнтирами   розвитку   не   тільки   на короткостроковий   період, а   й   на довгострокову   перспективу.

Досягнення   намічених   цілей   дозволить   створити   умови   для економічного   та   соціального   розвитку   громади   в   цілому   та   всіх   її складових.

Нестабільність   економічної   системи   є   актуальною   проблемою для всієї України. Але   для   сільських   територій   дане   питання стоїть   особливо   гостро   через   відсутність   механізмів   диверсифікації можливих ризиків. Сільські мешканці мають менший вибір з працевлаштування, менший   рівень   доходів, значно   нижчий   рівень доступності    фінансово-кредитних   ресурсів   та   ряд   інших   недоліків.

Для   стійкого   економічного   зростання   громади   необхідно:

- створити умови для розвитку малого та середнього підприємництва у всіх сферах економіки;

- забезпечити енергетичну безпеку підприємств, установ та організацій, домогосподарств;

- вжити заходи для підвищення рівня зайнятості населення;

Якість   життя   на   селі   за   останні   десятиліття   значно   знизилася   в порівнянні     з   якістю   життя   міського   населення. Сюди   можна   віднести   і   занепад   медичної   галузі, через   відсутність   кваліфікованих кадрів, що не   бажають   працювати  в   селі, відсутність   умов   для   розвитку   фізичної культури, відсутність  басейну,  недоступність   цілого   ряду   соціальних   послуг (кінотеатру, прокати   техніки, заклади   громадського   харчування   та   заклади   для сімейного   дозвілля, мережі   супермаркетів   з   нижчим   рівнем   цін, т.д., низький   рівень   доступності   до   мережі   ІНТЕРНЕТУ).

Для   забезпечення   високого   рівня   життя   населення   мешканців Нововодянського старостинського округу Білозерської міської територіальної громади   потрібно   виконати   наступні   пункти:

- підвищити   екологічну   безпеку   та   створити   умови   для збереження   навколишнього   середовища;

- сприяти   популяризації   здорового способу життя мешканців громади;

- забезпечити   розвиток   культурного   та   духовного   середовища   для   гармонійного   розвитку   людини;

- заохочувати населення до підвищення соціальної активності та свідомості;

         Всі   визначені   стратегічні   цілі   є   досить   значними   для   розвитку громади, але   для   більш   чіткого   бачення   необхідно  відокремити основні пріоритетні напрямки розвитку на 2022 рік. До них можна віднести:

         1. Модернізація системи   водопостачання   з   метою   забезпечення населення   громади   якісною   питною   водою .

         2. Вдосконалення   ефективної   системи   первинної медико-санітарної допомоги.

         3. Розбудова та зміцнення матеріально-технічної бази шкіл для забезпечення високого рівня надання освітніх послуг.

         4. Ремонт стратегічно-важливих доріг громади.

         5. Забезпечення ефективної роботи комунальних підприємств громади (КП «Білозерськсервіс» КП «Білозерський Успіх», КП «Білозерська служба єдиного замовника») для   обслуговування   потреб   всіх   населених пунктів громади, а саме придбання спецтехніки для вивезення та утилізації побутових відходів, благоустрою території, поточних ремонтів доріг, обслуговування систем водопостачання, вуличного освітлення.

         6. Підвищення рівня соціального обслуговування незахищених та вразливих   верств   населення.

         7. Підтримка та розвиток   системи   закладів   культури   та   дозвілля.

 

4.  ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ.

Довгострокове планування розвитку громади, затверджене в Плані організаційних заходів щодо добровільного об'єднання територіальних громад 05.07.2017 року на позачерговій  31 сесії Білозерської міської ради  VII скликання

            

Проєкти

 
 

1

1. Адміністративна будівля об’єднаної територіальної громади, та адміністративні будівлі  сільської та селищної місцевості (старости) (ремонт + котельне обладнання)

 

2

Економічний розвиток, залучення інвестицій, розвиток підприємства

 

 

1. Теплопостачання освітніх та культурних закладів ОТГ

2. Завод  по переробці побутових відходів

3. Переобладнення мережі теплопостачання міста    ( будівництво автономних котелень)

4. Програма «Питна водиця» (ОТГ)

 

 

3

Управління земельними ресурсами

 

1. Полігон ТПВ (будівництво)

2. Земельний кадастр (інвентаризація земель)

4

Розвиток місцевої інфраструктури, утримання та будівництво доріг, тепло-,  водопостачання і водовідведення, управління відходами, утримання об′єктів комунальної власності

 

1. Придбання:

2 екскаватори

1 автокран

3 автобуси шкільних 

3 автобуси маршрутних

5  тракторів  МТЗ  320

2 трактори МТЗ 622

2 машини КАМАЗ

2 – машини автовишки 

1 трактор Т 150

2 машини КДМ на базі КАМАЗ

1 грейдер ДЗК 250

3 сміттєвози 

1 асенізатор машина   

1 гідродинамічна машина

1 устаткування БАР на базі МТЗ

1 дереводробилка

1- асфальтоукладач

  1. машина каток

1- фрезерувальна машина

1 – устаткування для розігріву бітуму.

2. Капітальний та поточний ремонт доріг (в    нас.пунктах)

4. Придбання обладнання для виготовлення     алтернативних видів палива

5. Проведення  капітального ремонту водопроводу в с.Вірівка

Будівництво водопроводу в с. Благодать, с. Веселе Поле

6. Проведення  капітального ремонту водопровідно-каналізаційної системи в місті Білозерське.

5

Громадська беспека, та пожежна охорона

6

Соціальна допомога через територіальні центри

 

Реабілітаційний центр для соціально незахищених верств населення

7

Адміністративні послуги через центри їх надання

8

Управління школами та дітсадками

9

Первинна медична допомога

 

1. ЦПМСД

2. ФАП та амбулаторії

3. Швидка медична  допомога

 

10

Проведення капітальних ремонтів  будинків культури, клубів, бібліотек, стадіонів, спортивних майданчиків

 

1. Білозерський центр культури та дозвілля (ремонт)

2. Бібліотека (ремонт.)

3. Придбання обладнання для Білозерського ЦКД та ОКЦ

4. Стадіон

5. Облаштувння спорт майданчиків

 

          Короткострокове планування на 2022 рік: закінчити проведення реконструкції каналізаційного колектору по вул. Маяковського та вул. 50 років Жовтня у м. Білозерське, виконання капітального ремонту житлового будинку за адресою м. Білозерське, пров Перемоги, буд 11

 

5. МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ

Для   об’єктивної   оцінки   результативності   реалізації   плану необхідно ввести ряд індикаторів, що могли б візуалізувати отримані результати. Дані індикатори не є цілком об’єктивними, та за умов обмеженості джерел отримання інформації залишаються найбільш доступними.

Відповідно   до   вищезазначених   завдань   реалізації   плану індикаторами результативності будуть:

-  розробка Стратегії розвитку Білозерської міської територіальної громади;

- активізація   робіт   з   залучення   коштів   міжнародної   технічної допомоги   та   благодійних   фондів   для   реалізації   соціально-економічних проєктів;

- проведення інвентаризації наявного матеріально-технічного і ресурсного потенціалу та розроблення пропозицій щодо можливостей ширшого його використання;

- формування активного бізнес-середовища та громадянської свідомості підприємців;

- забезпечення сталого функціонування та розвитку житлово-комунального господарства;

- активне   впровадження   енергозберігаючих   технологій, засобів обліку   і   регулювання   споживання   тепла  та   електроенергії;

- поліпшення торгівельно-побутового обслуговування населення;

- зниження рівня поширення негативних явищ у дитячому та молодіжному середовищі;

- сприяння розвитку інфраструктури, поліпшення стану доріг;

          - поліпшення благоустрою населених пунктів;

- зниження рівня безробіття;

- обсяг економії енергоресурсів;

- кількість відремонтованих, реконструйованих та новостворених обєктів  інфраструктури;

- кількість діючих та новостворених фермерських господарств, підприємств народних промислів;

- кількість людей, що отримують соціальні послуги;

- кількість отримувачів адміністративних послуг;

- кількість проведених спортивних заходів;

- кількість проведених мистецьких заходів.

Також для проведення моніторингу застосовуються показники соціально-економічного  розвитку на підставі даних територіальних підрозділів   центральних   органів   влади. Відстеження   динаміки відповідних індикаторів та показників соціально- економічного розвитку дозволять   чітко   відслідковувати   ефективність   реалізації плану. Моніторинг проводиться за підсумками року. Результати моніторингу оприлюднюються на офіційному сайті Білозерської міської. Звіт про реалізацію плану заслуховується на сесії Білозерської міської  ради.

Контроль за реалізацію плану покладається   на   Білозерську міську раду, виконавчий комітет, депутатів.

 

6. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ:

Білозерська міська  рада забезпечуватиме здійснення заходів щодо виконання Програми за рахунок коштів місцевого, обласного та державного бюджетів, централізованого забезпечення виконання програм, а також за рахунок коштів благодійних внесків підприємств всіх форм власності, що знаходяться на території міської  ради.

Для здійснення заходів щодо забезпечення виконання програми на 2022 рік планується використати коштів всього:

28131,648 тис.грн з  них: 

Місцевий  бюджет 16490,645  тис.грн

Обласний бюджет –6 532,555  тис.грн.

Бюджети підприємств –  2391,000  тис грн.

Місцевий фонд ОНПС – 27 тис. грн.

Інщі джерела –  2 690,450   тис.грн.

    

 

Білозерський міський голова                                                 Сергій  МАКЄЄВ

 

 

Згідно з оригіналом

Секретар міської ради                                                            Вікторія    ШОТТ

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь