Білозерська міська військова адміністрація
Донецька область, Покровський район

від 21.03.2023№ 27 м. Білозерське Про затвердження плану евакуації населення Білозерської міської територіальної громади у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій у новій редакції

Дата: 28.03.2023 09:39
Кількість переглядів: 350

БІЛОЗЕРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

від 21.03.2023№ 27

м. Білозерське

 

Про затвердження плану евакуації населення Білозерської міської територіальної громади у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій у новій редакції

 

 

З метою забезпечення проведення евакуації населення  в умовах надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру і в особливий період, відповідно до Кодексу цивільного захисту України, постанови Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 № 841 «Про затвердження Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій» (із змінами), керуючись ст. 361 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком Білозерської міської ради,

 

ВИРІШИВ:

 

1.Затвердити План евакуації населення Білозерської міської територіальної громади у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій у новій редакції (додається).

2. Рішення виконкому Білозерської міської ради від 15.11.2022 №53 «Про затвердження плану евакуації населення Білозерської міської територіальної громади у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій у новій редакції», вважати таким, що втратило чиніть.

3.Організаційне виконання рішення покласти на першого заступника міського голови Миколу ПРОКОФ’ЄВА та головного спеціаліста з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому Білозерської міської ради Олександра ВОЛКОВА.

4.Координаційне забезпечення виконання рішення покласти на Білозерського міського голову Сергія МАКЄЄВА.

 

 

 

 

Секретар міської ради                                                                                         Вікторія ШОТТ

 

 

 

 

 

Олександр Волков 0500711008

 

                          

         Додаток

                            до рішенням

                            виконкому міської ради

                            21.03.2023 №27

 

ПЛАН

евакуації населення Білозерської міської територіальної громади у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій у новій редакції

 

  1. Пояснювальна записка до плану евакуації населення Білозерської міської територіальної громади у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій

 

            З метою здійснення організованого вивезення (виведення) населення із зон можливого впливу наслідків надзвичайної ситуації або надзвичайної ситуації і розміщення його поза зонами дії вражаючих факторів джерел надзвичайної ситуації у разі виникнення безпосередньої загрози життю та заподіяння шкоди здоров’ю населення, а також заходів з евакуації матеріальних і культурних цінностей, якщо виникає загроза їх пошкодження або знищення, відповідно до статті 33 Кодексу цивільного захисту України, враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 року     № 841 «Про затвердження Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій», розроблено План евакуації населення Білозерської міської територіальної громади у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій.

            Залежно від обстановки, що склалася під час надзвичайної ситуації, проводиться загальна або часткова евакуація тимчасового або безповоротного характеру.

Обов’язковій евакуації підлягає населення у разі виникнення загрози аварії з викидом радіоактивних і небезпечних хімічних речовин, катастрофічного затоплення місцевості та землетрусів, масових лісових і торф’яних пожеж, зсувів, інших геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів, збройних конфліктів.

Загальна евакуація населення проводиться із зон радіоактивного та хімічного забруднення, катастрофічного затоплення населених пунктів у разі руйнування гідротехнічних (гідрозахисних) споруд, хвиля прориву яких може досягнути зазначених населених пунктів менше ніж за чотири години.

Часткова евакуація населення проводиться на підставі рішення виконкому міської ради або розпорядженням міського голови, який має повноваження щодо прийняття такого рішення.

Для проведення загальної евакуації населення залучаються наявні транспортні засоби відповідної адміністративної території, а в разі виникнення безпосередньої загрози життю або здоров’ю населення - додатково транспортні засоби суб’єктів господарювання та громадян.

Часткова евакуація населення проводиться з використанням транспортних засобів, що експлуатуються згідно з графіком роботи.

Залучення додаткових транспортних засобів під час проведення часткової евакуації населення здійснюється за рішенням виконкому міської ради або розпорядженням міського голови, яка має повноваження щодо прийняття такого рішення.

 

 

 

Суб’єктові господарювання або громадянину, транспортні засоби яких залучалися для здійснення заходів з евакуації населення, компенсується вартість наданих послуг і розмір фактичних (понесених) витрат за рахунок коштів, що виділяються з місцевого бюджету на ліквідацію загрози виникнення надзвичайної ситуації або наслідків надзвичайної ситуації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Працівник суб’єкта господарювання, власник, користувач, водій транспортного засобу, які відмовилися від надання послуг з перевезення населення, яке підлягає евакуації, несуть відповідальність відповідно до закону.

Евакуація матеріальних і культурних цінностей проводиться у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, які можуть заподіяти їм шкоду, за наявності часу на її проведення, що визначається на підставі інформації суб’єктів моніторингу, спостереження, лабораторного контролю та прогнозування надзвичайних ситуацій.

Обсяги та черговість проведення евакуації матеріальних і культурних цінностей, їх детальний перелік визначаються органами державної влади, суб’єктами господарювання, громадськими об’єднаннями та/або громадянами, в управлінні, віданні або власності яких перебувають зазначені цінності, та враховуються під час планування заходів з евакуації.

Приймання, перевезення, розміщення, облік та зберігання евакуйованих матеріальних і культурних цінностей здійснюється органом, відповідальним за організацію проведення евакуації, у визначеному законодавством порядку.

Рішення про проведення евакуації приймають на:

державному рівні – Кабінет Міністрів України;

регіональному рівні – Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації;

місцевому рівні – районні, районні у м. Києві та Севастополі держадміністрації, відповідні органи місцевого самоврядування;

            рівні конкретного суб’єкта господарювання – його керівник.

 

2. Загальна частина

 

Кількість населення, що вивозиться автомобільним транспортом коригується комісією з питань евакуації в залежності від кількості наявного транспорту, стану дорожньої мережі, її пропускної спроможності, надзвичайної ситуації, яка потребує вивезення населення, та інших місцевих умов.

В першу чергу вивозяться транспортом населення, яке не може пересуватися пішим порядком (вагітні жінки, жінки з дітьми до 14 років, хворі, які перебувають на амбулаторному лікуванні, чоловіки старше 65 років і жінки старші 60 років).

Решта населення починає рух в пішому порядку формованими колонами в напрямку проміжного пункту евакуації або пункту розміщення населення по запланованому маршруту.

Піші колони формуються чисельністю від 500 до 1000 осіб кожна. Для зручності управління колона розбивається на групи по 50-100 осіб. У кожній групі призначаються старші.

 

 

 

Швидкість руху піших колон не менше 4-5 км/год, дистанція між колонами до 1 км. Добовий перехід, здійснюваний колонами за 10-15 годин руху, становить близько 30-40 км.

Через кожні 2 години руху на маршруті призначаються малі привали тривалістю 1 годину, через кожні 5 год. руху організовується великий привал на проміжних пунктах евакуації (далі - ППЕ) тривалістю 2 години. На великому привалі у ППЕ організовується прийом гарячої їжі, здійснюється облік, перереєстрація, дозиметричний і хімічний контроль, при необхідності - санітарна обробка.

Посадка еваконаселення в автомобільний транспорт проводиться безпосередньо на збірних евакуаційних пунктах (далі – ЗЕП), евакуація населення проводиться за рахунок шкільних автобусів, приватних автомобілів місцевого населення, а також за рахунок приватних перевізників. Керують посадкою в даному випадку начальники груп комплектування і відправлення колон ЗЕП.

Висадка еваконаселення з автотранспорту автомобільних колон здійснюється безпосередньо на прийомних евакуаційних пунктах (далі - ПЕП), звідки еваконаселення розводиться по місцях розселення членами приймальних евакуаційних комісій.

В ході евакуації забезпечується організація спостереження за радіаційною, хімічною, біологічною обстановкою. Радіаційне, хімічне, біологічне спостереження організовується в місцях збору, посадки висадки, маршрутах, приймальних евакуаційних пунктах.

Медичне забезпечення евакуаційних заходів здійснюється силами лікувальних закладів КНП «ЦПМСД Білозерської міської ради» та силами медицини катастроф.

На період проведення евакуаційних заходів на ЗЕП, пунктах посадки, ПЕП та ППЕ розгортаються медичні пункти з цілодобовим чергуванням.

До складу автомобільних і піших колон включається 1-2 медичних працівника (можна залучати медичних працівників з числа евакуйованого населення).

Кожен маршрут евакуації повинна патрулювати на автомобілі одна бригада швидкої медичної допомоги.

Для оповіщення та інформування населення Білозерської міської територіальної громади використовуються наявні радіотрансляційні мережі та радіомовні станції незалежно від організаційно-правових форм і форм власності, включаючи функції звукового супроводу телебачення, а також новостворені приватні комерційні радіо і телестудії, об’єктові мережі мовлення та відомчі радіомережі.

Для залучення населення перед мовними повідомленнями подається попереджувальний сигнал «Увага всім!».

На збірних і приймальних евакуаційних пунктах використовується наочна агітація. Крім того, можуть залучатися для інформування населення шляхом подвірного та поквартирного обходу працівники соціальних служб і органів місцевих рад.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Визначення термінів

 

У цьому Плані нижченаведені терміни вживаються у такому значенні:

аварія - небезпечна подія техногенного характеру, що спричинила ураження, травмування населення або створює на окремій території чи території суб’єкта господарювання загрозу життю або здоров’ю населення та призводить до руйнування будівель, споруд, обладнання і транспортних засобів, порушення виробничого або транспортного процесу чи спричиняє наднормативні, аварійні викиди забруднюючих речовин та інший шкідливий вплив на навколишнє природне середовище;

      евакуація - організоване виведення чи вивезення із зони надзвичайної ситуації або зони можливого ураження населення, якщо виникає загроза його життю або здоров’ю, а також матеріальних і культурних цінностей, якщо виникає загроза їх пошкодження або знищення;

      обов’язкова евакуація - комплекс заходів, що здійснюється у разі виникнення загрози:

  1. аварій з викидом радіоактивних та небезпечних хімічних речовин;
  2. катастрофічного затоплення місцевості;
  3. масових лісових і торф’яних пожеж, землетрусів, зсувів, інших геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів;
  4. збройних конфліктів (з районів можливих бойових дій у безпечні райони, які визначаються Міністерством оборони України на особливий період);

загальна евакуація - комплекс заходів, що здійснюється для всіх категорій населення із зон:

5). можливого радіоактивного та хімічного забруднення;

6).катастрофічного затоплення місцевості з чотиригодинним добіганням проривної хвилі при руйнуванні гідротехнічних споруд;

часткова евакуація проводиться для вивезення категорій населення, які за віком чи станом здоров’я у разі виникнення надзвичайної ситуації не здатні самостійно вжити заходів щодо збереження свого життя або здоров’я, а також осіб, які відповідно до законодавства доглядають (обслуговують) таких осіб. Часткова евакуація може проводитися також для інших категорій населення за рішенням органів і посадових осіб у разі виникнення радіаційних аварій;

безпечний район – придатний для життєдіяльності район розміщення евакуйованого населення, який визначається рішенням відповідного органу виконавчої влади за межами зон можливого зруйнування, хімічного зараження, катастрофічного затоплення, масових лісових і торф’яних пожеж, а також небезпечного радіоактивного забруднення;

  евакуаційні органи – підрозділи управління процесом евакуації, які призначаються розпорядженням керівника відповідного органу виконавчої влади (об’єкта) для планування, підготовки, організації та проведення евакуації населення, а також для приймання і розміщення евакуйованого населення;

зона можливого ураження - окрема територія, акваторія, на якій внаслідок настання надзвичайної ситуації виникає загроза життю або здоров’ю людей та заподіяна шкода майну;

зона надзвичайної ситуації - окрема територія, акваторія, де сталася надзвичайна ситуація;

надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності;

оповіщення - доведення сигналів і повідомлень органів управління цивільного захисту про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, аварій, катастроф, епідемій, пожеж

тощо до центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій та населення;

 постраждалі внаслідок надзвичайної ситуації техногенного або природного характеру (далі - постраждалі) - особи, здоров’ю яких заподіяна шкода внаслідок надзвичайної ситуації.

 

4. Загальна характеристика Білозерської міської територіальної громади та інформація про населення Білозерської міської територіальної громади

 

Білозерська міська територіальна громади у північно - західний частині Донецької області.

Клімат помірно-континентальний. Середньорічна температура +14,5 С, середньорічна кількість опадів до 450 мм. Домінуючий напрямок вітру - північний та північно-східний. Територія району розташована на Донецькому кряжі і являє собою плато, розчленована численними балками, ярами та долинами. Переважний характер забудови - одно-двоповерхові будинки, п’ятиповерхові будинки .

Загальна площа 68, 47 (км²), з них: сільськогосподарські угіддя (в т.ч. рілля ) -5973,51 га, ріллі – 5215,4 га ліси, інше.

Кількість населених пунктів усього 7, у т.ч.  міст,  селищ міського типу,  сільських населених пунктів, з яких  селищ і  сіл.

Кількість населення 16641 (тис. осіб), з них  осіб віком від 18 до 35 років, пенсіонерів – 4275 чол., ВПО – 300 осіб.

 

№ п/п

Міські, селищні, сільські ради та населенні пункти в них

Загальна площа території

(тис. км2)

Кількість

населення, станом на 01.01.2022

 

наявного

постійного

1.

м. Білозерське

2,48

15099

15099

2.

с-ще Бокове

0,151

66

66

3.

село Нововодяне

2,594

363

363

4.

село Благодать

1,013

58

58

5.

селоВеселе Поле

0,444

35

35

6.

село Весна

1,125

39

39

7.

село Первомайське

1,908

335

335

 

 

5. Порядок оповіщення населення про початок евакуації

 

Оповіщенню про початок проведення евакуації у першу чергу підлягають:

  1. районна, обласна, міська комісія з питань евакуації;
  2. комісії з питань евакуації місцевого рівня, територія яких підлягає евакуації та організовує ЗЕП;
  3. комісії з питань евакуації, що утворені на об’єктах господарювання, територія, яких підлягає евакуації або на яких знаходиться об’єкт аварії;
  4. населення району, що підлягає евакуації;
  5. комісії з питань евакуації місцевого рівня, які організовують ПЕП, ППЕ.

Оповіщення здійснюється силами:

  1. черговою зміною 19 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області;
  2. черговою зміною ВП №1 Покровського РУП ГУНП у Донецькій області;
  3. Центр безпеки громадян м. Білозерське;
  4. Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради;
  5. Міський голова та члени комісії з питань евакуації;
  6. Для доведення сигналів і розпоряджень про початок та порядок проведення евакуації населення із зон ураження використовується:
  1. Інтернет – провайдер «Галактика»;
  2. Інтернет – провайдер «Добронет» ;
  3. Інтернет – провайдер «Белознет» ;
  4. системами локального оповіщення населення, які розміщені на відповідній території.

Оповіщення населення проводиться шляхом передачі населенню сигналу «Увага всім» і доведення розпорядження про початок евакуації через Інтернет - мережу району.

 

6. Організація управління і зв`язку

 

Управління евакуаційними заходами організовується:

  1. районною та обласною комісією з питань евакуації, яка діє у складі оперативного штабу з аварійно-рятувальних робіт, з пункту управління, що розгортаються в приміщенні адміністративного будинку РДА, ОДА;
  2. комісії з питань евакуації місцевого рівня, які діють у складі оперативного штабу, з пунктів управління, розташованих в адміністративних будинках;
  3. комісіями з питань евакуації, що утворені на об’єктах господарювання територія яких підлягає евакуації або на яких знаходиться об’єкт аварії;
  4. комісія з питань евакуації місцевого рівня, яка організовує ПЕП та ППЕ.

Пункт управління приводиться у готовність рішенням голови комісії з питань евакуації.

Час на приведення в готовність пунктів управління – 1 година.

 

 

 

 

Для забезпечення управління евакуаційними заходами при виникненні надзвичайної ситуації зв’язок районної комісії з питань евакуації здійснюється по телефонним лініям зв’язку та через мобільний зв’язок з:

  1. обласною евакуаційною комісією (у разі евакуації на регіональному рівні);
  2. комісією з питань ТЕБ та НС Білозерської міської територіальної громади;
  3. комісією з питань евакуації місцевого рівня, територія яких підлягає евакуації та організовує ЗЕП;
  4. комісією з питань евакуації, що утворені на об’єктах господарювання, території яких підлягає евакуації або на яких знаходиться об’єкт аварії;
  5. комісією з питань евакуації місцевого рівня, які організовують ПЕП, ППЕ;
  6. об'єктами, організаціями та службами, які залучаються до проведення евакуаційних заходів.

Після розгортання на пунктах управління встановлюється цілодобовий режим роботи. Обмін інформацією, надання доповідей, донесень, підготовка довідок здійснюється головним спеціалістом з питань цивільного захисту, згідно з табелем термінових донесень.

У разі виникнення потреби в негайному проведені евакуації у складі комісій з питань евакуації створюються оперативні групи, які розпочинають роботу з моменту прийняття рішення про проведення евакуації.

 

7. Терміни проведення евакуації

Терміни готовності евакуаційних органів становлять:

  1. в робочий час                                          - «Ч»  +  1.00;
  2. в неробочий час                                      - «Ч»  +  2.00;
  3. ЗЕП                                                            - «Ч»  +  4.00;
  4. ПЕП                                                           - «Ч»  +  1.30;
  5. ППЕ                                                           - «Ч»  +  1.30;
  6. формувань ЦЗ                                         - «Ч»  +  4.00

Терміни проведення евакуації становлять:

  1. при аваріях на хімічно небезпечних об`єктах I і II ступеня –1година;
  2. при аваріях на хімічно небезпечних об`єктах IV ступеня – 4 години;
  3. (терміни не враховують часу дії режимів хімічного захисту населення в зонах зі смертельною концентрацією);
  4. при проведенні евакуації із зон паводкового затоплення - 2 години.
  5. при активної збройної агресії рф – 3 години.

Розрахунок термінів визначається з моменту оповіщення про початок евакуації.

Реевакуація з зон хімічного зараження здійснюється після подання органами державного санітарного нагляду висновків про зниження концентрації  шкідливих речовин  на об'єктах навколишнього середовища до попереднього аварійного рівня.

При повенях час проживання населення в районах безпечного розміщення залежить від ступеня пошкоджень будинків під час стихійного лиха.

Реевакуація населення, що мешкає  в будинках, які залишились неушкодженими, або в будинках зі слабкими руйнуваннями, здійснюється після  усунення безпосередньої загрози його життю та здоров’ю. Реевакуація населення, що мешкає  в зонах середніх та великих руйнувань, здійснюється після відновлювання житлових будинків. 

 

 

 

8. Порядок збору та виводу (вивозу) населення з небезпечних районів, маршрути евакуації

 

При надзвичайних ситуаціях на території Білозерської міської територіальної громади евакуація населення проводиться у два етапи:

  1. перший етап - укриття населення на термін «Ч» + 2-4 години в житлових будинках, виробничих приміщеннях і об'єктах соціально-культурного призначення та   найпростіших укриттях і спорудах подвійного призначення;
  2. другий етап - евакуація населення із місць укриття до місць безпечного розселення у цьому випадку доросле населення та діти шкільного віку виво­дяться у напрямку, зазначеному по районній мережі зв’язку і оповіщення, а також поліцейськими постами регулювання та оточення. При аварії на хімічно-небезпечних об’єктах  Білозерської міської територіальної громади, еваконаселення вивозиться до проміжного пункту евакуації (ППЕ) для пересадки на інший транспорт.

Для евакуації людей похилого віку, інвалідів, дітей дошкільного віку та інших категорій населення, нездібних швидко пересуватись, при виникненні надзвичайної ситуації організуються пункти посадки на автотранспорт (в залежності від площі ураження).

Подання транспорту до дошкільних дитячих закладів, закладів освіти, лікарень, ЗЕП, організовує комісія з питань евакуації.

Також при виникненні безпосередньої загрози життю або здоров’ю населення можуть додатково залучатись транспортні засоби суб’єктів господарювання та громадян.

При цьому кожному водію на машину видаються протигаз та аварійний знак.

Для виведення та вивозу населення з можливих осередків зараження при аварії на потенційно-небезпечних об’єктах, хімічно-небезпечних об’єктах, у випадку проведення повномасштабних бойових дій та на випадок надзвичайної ситуації при повенях на території Білозерської міської територіальної громади визначені наступні маршрути:

           

  1. Місця розгортання збірних пунктів евакуації (ЗПЕ):

 

№ ЗПЕ

Назва об’єкту

Адреса

Кількість населення яке евакуюється

Відповідальний за роботу ЗПЕ

1

м. Білозерське, ЗОШ     І-ІІІ ступенів № 14

вул. імені Олександра Єрмакова, 2

15

Завідувач:

Амосова Наталія

моб.тел 0664501039

2

м. Білозерське, Будинок культури

вул. імені Олександра Первія, 15

15

Директор:

Кабченко Віталіна

моб.тел 0665811791

3

с. Нововодяне, Новодянська сільська рада

вул. Донецька, 60

15

Староста:

Чучин Юлія

моб.тел 0668669045

 

 

 

 

 

 

  1. Забезпечення роботи ЗПЕ:
    1. Охорона громадського порядку (ОГП) та контроль за можливістю виникнення та ліквідацію надзвичайної ситуації:

Охорона громадського порядку під час проведення евакуації населення здійснюється з метою:

  • регулювання і забезпечення безпеки руху на маршрутах пішої евакуації і руху автотранспорту;
  • підтримання громадського порядку на збірних пунктах евакуації та в пунктах безпечного розміщення евакуйованого населення;
  • оточення районів евакуації;
  • посилення охорони особливо важливих об’єктів при евакуації персоналу;
  • проведення заходів щодо попередження можливих безпорядків, паніки, розповсюдження неправдивих чуток;
  • регулювання потоків автотранспортних засобів, що прибувають;
  • контроль за можливістю виникнення надзвичайної ситуації на ЗПЕ;
  • ліквідація надзвичайної ситуації на пунктах ЗПЕ, визволення постраждалих з осередка надзвичайної ситуації.

 

№ ЗПЕ

Підрозділ, який забезпечує ОГП

Кількість службовців

1

ВП №1 Покровського РУП ГУНП в Донецькій області

2

2

ВП №1 Покровського РУП ГУНП в Донецькій області

2

3

ВП №1 Покровського РУП ГУНП в Донецькій області

2

№ ЗПЕ

Підрозділ, який забезпечує контроль за можливістю виникнення та ліквідацію надзвичайної ситуації

Кількість службовців

1

19 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області

2

2

19 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області

2

3

19 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області

2

 

Окрім охорони громадського порядку співробітники поліції та ДСНС в районі ЗПЕ забезпечують посадку населення на автотранспорт, який виїжджає з міста.

            Працівники патрульної поліції та ДСНС забезпечують супровід евакуаційних автобусних колон від вихідного до кінцевого пункту евакуації                                                          (1-2 автобусів).

 

    1. Медичне забезпечення:

 

Медичне забезпечення евакуаційних заходів проводиться з метою своєчасного надання усіх видів медичної допомоги населенню, яке евакуюється, і забезпечення контролю за санітарно-гігієнічним станом місць тимчасового розміщення населення.

Медичне забезпечення здійснюється через діючу мережу медичних закладів та медичних пунктів міста.

 

 

 

 

 

 

Назва об’єкту

ЛПУ, від якого направлено медичного працівника

ЗОШ І-ІІІ ступенів № 14

КНП «ЦПМСД Білозерської міської ради»

Будинок культури

КНП «ЦПМСД Білозерської міської ради»

Нововодянська сільська рада

КНП «ЦПМСД Білозерської міської ради»

 

    1. Транспортне забезпечення:

            Транспортне забезпечення евакуаційних заходів планується з метою забезпечення організованого вивозу населення і матеріальних цінностей з небезпечних районів та проведення реевакуації після ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

            Автотранспортне підприємство, що залучається до евакуаційних перевезень, не пізніше двох годин після отримання протоколу з питань евакуації на проведення евакуації населення з небезпечного району надає технічно справні транспортні засоби з водіями та повною заправкою паливно-мастильними матеріалами в кількості, визначеній відповідним договором.

            Транспорт подається на збірні пункти евакуації, визначені у проколі з питань евакуації. По одній одиниці техніки автотранспорту підприємства тримають в резерві та спрямовують на найбільш завантажені ЗПЕ, за рішенням голови комісії з питань евакуації.

 

 

№ ЗПЕ

Назва об’єкту

Транспортне підприємство

Кількість автобусів

1

ЗОШ І-ІІІ ступенів № 14

Відділ освіти Білозерської міської ради та ФОП Моісєєва Наталія Вікторівна

2

2

Будинок культури

Відділ освіти Білозерської міської ради та ФОП Моісєєва Наталія Вікторівна

2

3

Нововодянська сільська рада

Відділ освіти Білозерської міської ради та ФОП Моісєєва Наталія Вікторівна

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Маршрут евакуації:
    1. Основний маршрут евакуації Білозерської міської територіальної громади при роботі залізничного вокзалу в місті Покровськ:

№ з/п

Збірний пункт евакуації (ЗПЕ), з якого евакуюється населення

Кількість

населення, що евакуюється, осіб

Маршрут евакуації

Відстань, км.

Приймальний пункт евакуації (ППЕ)

1

ЗПЕ № 1, м. Білозерське, ЗОШ І-ІІІ ступенів № 14, вул. імені Олександра Єрмакова, 2

15 осіб, за одне відправлення

 

 

Початок маршруту -

По вул. імені Олександра Єрмакова до вулиці Олександра Первія, через міську площу у напрямку населеного пункту, трасою Т0515 через м. Добропілля - до м. Покровськ по вул. Залізнична до З/Д вокзалу (ППЕ), відправлення потягом Покровськ – Львів-Кінець маршруту

39 км

м. Покровськ, Ж/Д воклаз

2

ЗПЕ № 2, м. Білозерське, Будинок культури (на площі), вул. імені Олександра Первія, 15

15 осіб, за одне відправлення

 

Початок маршруту -

По вул. імені Олександра Єрмакова до вулиці Олександра Первія, через міську площу у напрямку населеного пункту, трасою Т0515 через м. Добропілля - до м. Покровськ по вул. Залізнична до З/Д вокзалу (ППЕ), відправлення потягом Покровськ – Львів-Кінець маршруту

39 км

м. Покровськ, Ж/Д воклаз

 

2

ЗПЕ № 3, с. Нововодяне, Нововодянська сільська рада, вул. Донецька, 60

15 осіб, за одне відправлення

 

Початок маршруту -

По с. Нововодяне, до м. Білозерське через вул. імені Олександра Єрмакова до вулиці Олександра Первія, через міську площу у напрямку населеного пункту, трасою Т0515 через м. Добропілля - до м. Покровськ по вул. Залізнична до З/Д вокзалу (ППЕ), відправлення потягом Покровськ – Львів-Кінець маршруту

39 км

м. Покровськ, Ж/Д воклаз

 

 

Приблизний час руху 2 години.

І рейс: Ч+2,00 години (15 осіб);

ІІ рейс: Ч+4,00 години (30 осіб);

ІІІ рейс: Ч+8,00 години (45 осіб).

            Окрім організованої евакуації міським транспортом, частина населення евакуюється власним автотранспортом: близько 8500 осіб.

 

3.2 Маршрут евакуації Білозерської міської територіальної громади до міста Дніпро у разі неможливості евакуації через З/Д вокзал у місті Покровськ:

№ З/П

Збірний пункт евакуації (ЗПЕ), з якого евакуюється населення

Кількість населення, що евакуюється, осіб

Маршрут евакуації

Відстань км

Приймальний пункт

1

ЗПЕ № 1, м. Білозерське, ЗОШ І-ІІІ ступенів № 14, вул. імені Олександра Єрмакова, 2

15 осіб за одне відправлення

Початок маршруту - м. Білозерське, по вул. імені Олександра Єрмакова до вулиці імені Олександра Первія, через міську площу, у напрямку с-ще. Бокове, трасою Т0515, через м. Добропілля, до м. Покровськ трасою Т0504 колона рухається через місто по вул. Шмидта до вул. Захисників України, де трасою М04 та Е50 продовжується рух до м. Павлоград, по вул. Дніпровська йде весь маршрут через місто, рух продовжуються трасою М04 та Е 50 до м. Дніпро, де змінюється траса Т0410, по проспекту Мануйлівський, через Амурський міст до З/Д вокзалу (ППЕ) - Кінець маршруту.

222 км

м. Дніпро Ж/Д вокзал

2

ЗПЕ № 2, м. Білозерське, будинок культури ( на площі міста), вул. імені Олександра Первія, 15

15 осіб за одне відправлення

Початок маршруту - м. Білозерське, по вул. імені Олександра Єрмакова до вулиці імені Олександра Первія, через міську площу, у напрямку с. Бокове, трасою Т0515, через м. Добропілля, до м. Покровськ трасою Т0504 колона рухається через місто по вул. Шмидта до вул. Захисників України, де трасою М04 та Е50 продовжується рух до м. Павлоград, по вул. Дніпровська йде весь маршрут через місто, рух продовжуються трасою М04 та Е 50 до м. Дніпро, де змінюється траса Т0410, по проспекту Мануйлівський, через Амурський міст до З/Д вокзалу (ППЕ) - Кінець маршруту.

222 км

м. Дніпро Ж/Д вокзал

3

ЗПЕ № 3, с. Нововодяне, Нововодянська сільська рада, вул. Донецька, 60

15 осіб за одне відправлення

Початок маршруту -

По с. Нововодяне, до м. Білозерське через вул. імені Олександра Єрмакова до вулиці Олександра Первія, через міську площу у напрямку с. Бокове, трасою Т0515, через м. Добропілля, до м. Покровськ трасою Т0504 колона рухається через місто по вул. Шмидта до вул. Захисників України, де трасою М04 та Е50 продовжується рух до м. Павлоград, по вул. Дніпровська йде весь маршрут через місто, рух продовжуються трасою М04 та Е 50 до м. Дніпро, де змінюється траса Т0410, по проспекту Мануйлівський, через Амурський міст до З/Д вокзалу (ППЕ) - Кінець маршруту.

224 км

м. Дніпро Ж/Д вокзал

 

Приблизний час руху 3 години.

І рейс: Ч+3,00 години (15 осіб);

ІІ рейс: Ч+6,00 години (30 осіб);

ІІІ рейс: Ч+9,00 години (45 осіб).

            Окрім організованої евакуації міським транспортом, частина населення евакуюється власним автотранспортом: близько 8500 осіб.

 

 

3.2 Маршрут евакуації Білозерської міської територіальної громади до міста Львів:

№ З/П

Збірний пункт евакуації (ЗПЕ), з якого евакуюється населення

Кількість населення, що евакуюється, осіб

Маршрут евакуації

Відстань км

Приймальний пункт

1

ЗПЕ № 1, м. Білозерське, ЗОШ І-ІІІ ступенів № 14, вул. імені Олександра Єрмакова, 2

15 осіб за одне відправлення

Початок маршруту - м. Білозерське, по вул. імені Олександра Єрмакова до вулиці імені Олександра Первія, через міську площу, у напрямку с-ще. Бокове, трасою Т0515, 00503, Т2113, Р51 і Автошлях Р79/Р79 на напрямок Е105/М29 (Харківська область) – По РР11, М-03, Е40 і Е373/М07у напрямку вул. Гагаріна/Р05 в місті Сарни – продовження руху у напрямку Великий Житин – проводження в напрямку Е471/М06 до м. Львів до З/Д вокзалу (ППЕ) - Кінець маршруту.

1207

м. Львів

Ж/Д вокзал

2

ЗПЕ № 2, м. Білозерське, будинок культури ( на площі міста), вул. імені Олександра Первія, 15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 осіб за одне відправлення

Початок маршруту - м. Білозерське, по вул. імені Олександра Єрмакова до вулиці імені Олександра Первія, через міську площу, у напрямку с. Бокове, трасою Т0515, 00503, Т2113, Р51 і Автошлях Р79/Р79 на напрямок Е105/М29 (Харківська область) – По РР11, М-03, Е40 і Е373/М07у напрямку вул. Гагаріна/Р05 в місті Сарни – продовження руху у напрямку Великий Житин – проводження в напрямку Е471/М06 до м. Львів до З/Д вокзалу (ППЕ) - Кінець маршруту.

1207

м. Львів

Ж/Д вокзал

3

ЗПЕ № 3, с. Нововодяне, Нововодянська сільська рада, вул. Донецька, 60

15 осіб за одне відправлення

Початок маршруту -

По с. Нововодяне, до м. Білозерське через вул. імені Олександра Єрмакова до вулиці Олександра Первія, через міську площу у напрямку с. Бокове, трасою Т0515, 00503, Т2113, Р51 і Автошлях Р79/Р79 на напрямок Е105/М29 (Харківська область) – По РР11, М-03, Е40 і Е373/М07у напрямку вул. Гагаріна/Р05 в місті Сарни – продовження руху у напрямку Великий Житин – проводження в напрямку Е471/М06 до м. Львів до З/Д вокзалу (ППЕ) - Кінець маршруту.

1217

м. Львів

Ж/Д вокзал

 

Приблизний час руху 3 години.

І рейс: Ч+33,00 години (15 осіб);

ІІ рейс: Ч+66,00 години (30 осіб);

ІІІ рейс: Ч+132,00 години (45 осіб).

 

            Розрахунок кількості населення за категоріями:

 

Всього

у тому числі:

 

чоловіків

жінок

дітей

інвалідів

 

 

 

 

 

 

Порядок оповіщення про початок евакуації Білозерської міської територіальної громади

            Населення Білозерської міської територіальної громади інформується про початок евакуації всіма наявними каналами інформування з використанням інтернету та соціальних мереж.

            Дублювання інформації про початок евакуації здійснюють рухомі групи оповіщення на автомобілях:

 

Регіон громади

Хто виділяє рухому групу

м. Білозерське

Офіцер поліції: Купцов Денис 0956041237

Заступник Білозерського міського голови: Войтович Ярослав 0660737121

с-ще. Бокове

Офіцер поліції: Купцов Денис 0956041237

Заступник Білозерського міського голови: Войтович Ярослав 0660737121

с. Нововодяне

Офіцер поліції: Кабанець Олександр 0500213996

Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому Білозерської міської ради: Волков Олександр 0500711008;

Староста: Чучин Юлія 0668669045

с. Благодать

 

 

 

 

 

 

 

Офіцер поліції: Кабанець Олександр 0500213996

Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому Білозерської міської ради: Волков Олександр 0500711008;

Староста: Чучин Юлія 0668669045

с. Веселе Поле

Офіцер поліції: Кабанець Олександр 0500213996

Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому Білозерської міської ради: Волков Олександр 0500711008;

Староста: Чучин Юлія 0668669045

с. Весна

Офіцер поліції: Кабанець Олександр 0500213996

Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому Білозерської міської ради: Волков Олександр 0500711008;

Староста: Чучин Юлія 0668669045

с. Первомайське

Офіцер поліції: Кабанець Олександр 0500213996

Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому Білозерської міської ради: Волков Олександр 0500711008;

Староста: Чучин Юлія 0668669045

 

 

 

 

 

 

Перший заступник міського голови                                        Микола ПРОКОФ’ЄВ

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора