від 14.12.2022 №58 м. Білозерське Про погодження проєкту бюджету Білозерської міської територіальної громади на 2023 рік
БІЛОЗЕРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 14.12.2022 №58
м. Білозерське
Про погодження проєкту
бюджету Білозерської міської
територіальної громади на 2023 рік
Керуючись статтями 28, 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтями 75, 76 Бюджетного кодексу України, заслухавши пояснення начальника фінансового відділу Білозерської міської ради САФОНОВОЇ О.О., щодо показників бюджету на 2023 рік виконком міської ради,
ВИРІШИВ:
1. Погодити проєкт міського бюджету на 2023 рік та з урахуванням міжбюджетних трансфертів та рекомендувати міській раді затвердити міський бюджет на 2023 рік (додаток 1, 2, 3,4,5)
2. Затвердити це рішення на черговій сесії міської ради.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на міського голову Сергія МАКЄЄВА.
Міський голова Сергій МАКЄЄВ
Ольга Сафонова,0666246835
Додаток
до рішення виконкому
14.12.2023 № 58
Пояснювальна записка
до бюджету Білозерської міської територіальної громади
на 2023 рік
Бюджет громади на 2023 рік розроблений на основі норм проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», чинних (з урахуванням внесених змін) Податкового і Бюджетного кодексів України та інших законодавчих актів, основними прогнозними макропоказниками економічного і соціального розвитку України на 2022 – 2024 роки, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 № 586, та визначеними Бюджетною декларацією, схваленої постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 № 548 «Про схвалення Бюджетної декларації на 2022 – 2024 роки», враховуючи указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затверджений Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, Закон України «Про Державний бюджет України», розпорядження голови обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 12.12.2022 № 570/5-22 «Про обласний бюджет на 2023 рік».
Стан формування бюджету Білозерської міської територіальної громади на 2023 рік та виконання бюджету 2022 року обумовлений станом реального сектору економіки, формування фонду оплати праці на підприємствах, установах і організаціях різних форм власності міста та іншими показниками. Параметри формування бюджету визначались оцінкою виконання за 10-ть місяців поточного року бюджету громади, макропоказниками економічного і соціального розвитку громади на 2023 рік, розрахунків галузевих установ, даних фінансової звітності комунальних підприємств, показниками програм соціально-економічного розвитку бюджетоутворюючих підприємств. У проекті бюджету територіальної громади на 2023 рік враховані міжбюджетні трансферти: базова дотація, інші субвенції.
Дохідна частина міського бюджету складається з доходів загального та спеціального фондів. Доходи загального фонду обраховано в сумі 73 391 503 грн., в т. ч. власні доходи – 43 122 904 грн. та трансферти з державного та обласного бюджетів в сумі 30 268 599 грн., а саме:
- базова дотація – 28 404 700 грн.;
- інші субвенції з місцевого бюджету (обласний бюджет) – 80 699 грн.;
- додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я – 1 783 200 грн.
Власні доходи в складі загального фонду міського бюджету становлять 59%.
Доходи спеціального фонду обраховано в сумі 1 068 988 грн.
Видаткова частина міського бюджету територіальної громади сформовано в сумі 99 727 791 грн., у тому числі видатки загального фонду – 98 658 803 грн., спеціального фонду – 1 068 988 грн., (у тому числі бюджет розвитку 230 000 грн.)
Соціально – економічний стан Білозерської міської територіальної громади в 2022 році і прогноз розвитку на 2023 рік
Білозерська міська територіальна громада була створена 25 жовтня 2020 року.
До території громади згідно з адміністративно-територіальним устроєм України входить Нововодянська сільська рада.
Білозерська міська територіальна громада (далі - Білозерська МТГ) утворилась на базі 1 сільської ради. До складу територіальної громади входять 7 населених пунктів, чисельність наявного населення на 01.01.2022 року складає 15417 осіб, а саме:
місто Білозерське – 14634 жителів, площа – 248 га; селище Бокове - 38 жителів; 69 господарських дворів; площа –15,1 га;
село Нововодяне - 304; 128 господарських дворів; площа – 259,4 га;
село Благодать - 60 жителів; 25 господарських дворів; площа –101,3 га;
село Веселе Поле - 36 жителів; 21 господарських дворів; площа – 206,8 га;
село Весна - 54 жителів; 23 господарських дворів; площа – 112,5 га;
село Первомайське – 291 жителів; 122 господарських дворів; площа – 190,8 га;
Загальна площа території Білозерської міської територіальної громади становить 68,47 км2, в т. ч. сіл . Площа земель сільськогосподарського призначення на території МТГ становить – 8,706 км 2.
Білозерська міська рада, на базі яких створена Білозерська міська територіальна громада
Територія Білозерської міської територіальної громади є нерозривною, її межі визначаються по зовнішніх межах сільської ради, що об’єдналася.
Суміжними територіями громади Донецької обл. є: Шахівська громада, Добропільська, Новодонецька громада.
Клімат м’який, помірно-континентальний, зима прохолодна, літо жарке.
Землі сільськогосподарського призначення орендуються ТОВ «Перспектива», ПрАТ «Екопрод», СТОВ «Возрождение», ТОВ Агродобробут, СФГ «Агроснаб 2015», СФГ «Єніна», СФГ «Резон», СФГ «Династія – С», СФГ «Агрос».
Демографічна ситуація
Чисельність наявного населення на території Білозерської міської територіальної громади станом на 01 січня 2023 р. складає 15417 тис. осіб.
Добувна промисловість
100% у добувній промислової продукцією забезпечуються підприємства вугільної промисловості, а саме ТДВ «Шахта Білозерська» яка є основним бюджетоутворюючим підприємством громади.
ТДВ «Шахта Білозерська» є структурним підрозділом ТОВ «ДТЕК ЕНЕРГО». ТОВ «ДТЕК ЕНЕРГО» є вертикально інтегрована компанія з виробництва електроенергії.
Сільське господарство
Сільськогосподарське виробництво є економічною основою розвитку громади. Найбільшими сільгоспвиробниками громади є: ТОВ «Перспектива», ПрАТ «Екопрод», СФГ «Агрос».
В проєкті формування бюджету враховані прогнозні розміри мінімальної заробітної плати та посадового окладу працівника першого тарифного розряду Єдиної тарифної сітки на 2023 рік, мінімальна заробітна плата на 2023 рік складає у сумі 6 700 грн., посадовий оклад працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки на 2023 рік складає 2982 грн.
Оцінка надходження доходів до бюджету Білозерської міської територіальної громади на 2023 рік
До загального фонду бюджету територіальної громади очікується отримати 43 122 904 грн. власних доходів. Основними джерелами формування є: податок на доходи фізичних осіб ( 36 773 419 грн.), плата за землю (1 135 399 грн.), єдиний податок (3 730 300 грн.), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (57261 грн.), акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (28 000 грн.).
Надходження доходів до спеціального фонду (без врахування міжбюджетних трансфертів) становитимуть 1 068 988 грн. Джерелами формування є: екологічний податок (164 000 грн.) власні надходження бюджетних установ (904 988 грн.).
Прогноз доходів бюджету Білозерської міської територіальної громади на 2023 рік
Склад джерел доходів бюджету територіальної громадина 2023 рік визначено статтями 64 та 691 Бюджетного кодексу України.
При прогнозуванні доходної частини бюджету було враховано діючого Бюджетного та Податкового кодексів України та інших законодавчих актів.
Основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, схваленої постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 2021 року № 548, а також на основі комплексного аналізу економічної ситуації, стану фінансового потенціалу, оцінки досягнутого рівня розвитку економіки і соціальної сфери Білозерської міської територіальної громади.
Враховані статистичні, фактичні показники та очікуване виконання бюджету за 2022 рік.
Доходи бюджету Білозерської міської територіальної громади на 2023 рік
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Обсяг доходів бюджету Білозерської міської територіальної громади на 2023 рік прогнозується в 74 460 491 грн., з них: з них власні доходи загального фонду 43 122 904 грн., спеціального – 1 068 988 грн., субвенції з обласного бюджету – 1 863 899 грн., додаткова базова дотація – 28 404 700 грн.,
ДОХОДИ ЗАГАЛЬНОГО ФОНДУ
(без урахування міжбюджетних трансфертів)
Прогнозні доходи загального фонду бюджету Білозерської міської територіальної громади на 2023 рік розраховано в сумі 73 391 503 грн.
Обсяг доходів загального фонду міського бюджету на 2023 рік (без офіційних трансфертів) визначений у сумі 43 122 904 гривень, в тому числі по основних дохідних джерелах:
- податки на доходи, податки на прибуток– 36 801 419 гpн.;
- рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів – 526 000 грн.;
- акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 28000 грн.;
- акцизний податок з пального, виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України – 79 560 грн.;
- місцеві податки – 4922960 грн., у тому числі:
- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 57261 грн.;
- плата за землю – 1135399 грн.;
- єдиний податок – 3730300 грн.;
- плата за надання адміністративних послуг – 189000 грн.;
- плата за оренду цілісних майнових комплексів та іншого комунального майна – 560940 грн.;
- всі інші податки та неподаткові платежі – 15025 гpн.
Податки на доходи, податки на прибуток
Прогнозний показник надходжень у 2023 році податків на доходи, податків на прибуток розраховано в сумі 36 801 419 грн.
Податок та збір на доходи фізичних осіб
Основним джерелом надходжень загального фонду є податок та збір на доходи фізичних осіб – він становить 85% від прогнозного показника доходів 2023 року.
Згідно норм Бюджетного кодексу України до бюджету ОТГ зараховується 64% податку на доходи фізичних осіб, який справляється на території громади.
Прогнозний показник ПДФО розраховано в сумі 36 773 419 тис. грн.
Відповідно до норм Податкового кодексу основним показником для розрахунку прогнозних надходжень податку та збору на доходи фізичних осіб виступає показник витрат на оплату праці (ВОП), який включає в себе:
фонд оплати праці найманих працівників та грошового забезпечення військовослужбовців (ФОП);
допомога по тимчасовій непрацездатності, що виплачується за рахунок фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування;
винагорода за цивільно-правовими договорами.
Розрахунок прогнозу надходжень податку та збору на доходи фізичних осіб на 2023 рік розрахований із урахуванням прогнозного обсягу фонду оплати праці, рівня середньої заробітної плати, а також бази та діючих ставок оподаткування доходів фізичних осіб.
Основні чинники, які вплинуть на надходження податку на доходи фізичних осіб:
• Застосовується до зарплати, лікарняних, виплат за договорами ЦПХ (18%);
• чистий оподатковуваний дохід фізичних осіб-підприємців, що перебувають на загальній системі оподаткування (різниця між їх доходами та витратами) (18%);
• доходи від здавання майна в оренду/лізинг (18%);
• проценти на поточний або депозитний (вкладний) банківський рахунок (крім зарплатних), на вклад (депозит) у кредитних спілках (18%);
• дивіденди, що виплачуються неплатниками податку на прибуток (9%);
• спадщина та подарунки від осіб, які не є членами сім’ї першого і другого ступенів споріднення (5%);
• застосування єдиної ставки (18%) оподаткування доходів фізичних осіб (крім доходів у вигляді дивідендів по акціях та корпоративних правах, нарахованих резидентами - платниками податку на прибуток підприємств, які оподатковуються за ставкою 5%);
• зниження податкового навантаження на громадян, за рахунок надання податкової соціальної пільги на рівні 50% прожиткового мінімуму для працездатних осіб для будь-якого платника податку за умови, що дохід не перевищує 1,4 прожиткового мінімуму для працездатних осіб;
•зарахування податку на доходи фізичних осіб від доходів за паї до бюджету за місцем знаходження таких об’єктів оренди;
• легалізація виплати заробітної плати та інше.
Серед податкових агентів основними платниками податку на доходи фізичних осіб є: ТДВ «Шахта Білозерська» , ТОВ «Перспектива», ПрАТ «Екопрод», СТОВ «Возрождение», ТОВ «Агродобробут».
По кодах класифікації податок та збір на доходи фізичних осіб заплановано наступним чином:
11010100 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати – 34142581 грн.;
11010400 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата – 2330040 грн.;
11010500 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування – 300798 грн.
Надходження податку на прибуток підприємств комунальної власності очікується у 2023 році в сумі 28000 грн. на рівні очікуваних надходжень 2022 року. Розрахунки проведені на основі даних, наданих органами ГУ ДПС..
Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів
Розрахунок прогнозної рентної плати за використання інших природних ресурсів на 2023 рік у сумі 526000 грн. здійснено з урахуванням динаміки надходжень поточного та минулого року. У структурі надходжень загального фонду даний податок займає 1,22%. Прогнозні доходи 2023 року заплановано на рівні очікуваних надходжень 2022 року:
Рентна плата за користування надрами для видобутку корисних копалин загальнодержавного значення (13030000) – 526000 грн., що на рівні очікуваних надходжень за 2022 рік.
Внутрішні податки на товари та послуги
Прогнозний показник надходжень у 2023 році внутрішніх податків на товари та послуги (акцизного податку) до міського бюджету розраховано в сумі 107560 грн., що складає 0,25% у загальному обсязі надходжень.
По кодах класифікації акцизний податок заплановано наступним чином:
- Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (14040000) – 28000 грн.
- При плануванні акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (пальне) по коду доходів (14021900) – заплановано отримати 6120 грн.
- по акцизному податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (пальне) по коду доходів (14031900) – заплановано 73440 грн.
Місцеві податки
Відповідно до Податкового кодексу України до місцевих податків віднесено:
1) Податок на майно, який складається з:
- податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
- плати за землю;
2) Єдиний податок;
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
Прогнозний показник надходжень у 2023 році місцевих податків до міського бюджету розраховано в сумі 4922960 грн. Питома вага в загальному обсязі надходжень складає 11%.
Надходження по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки в 2023 році очікується в загальній сумі 57261 грн., що більше проти очікуваних надходжень 2022 року на 7201 грн., або на 13%, а саме:
1) податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами (18010100 житлова нерухомість) – 3063 грн., що більше проти очікуваних надходжень 2022 року на 950 грн., або на 45%
2) податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами (18010200 житлова нерухомість) – 4644 грн., що більше проти очікуваних надходжень 2022 року на 341 грн., або на 8%
3) податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості (18010300 нежитлова нерухомість) – затверджен ЗУ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року №2102-ІХ,
не нараховується та не сплачується податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за об’єкти нежитлової нерухомості, у тому числі їх частки, що розташовані на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, або на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями російської федерації.
4) податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості (18010400 нежитлова нерухомість) – 49554 грн., що більше проти очікуваних надходжень 2022 року на 3979 грн., або на 8%
Прогнозний показник по платі за землю становить 1135399 грн., порівняно із очікуваними надходженнями у 2022 році, збільшується на 8801 грн.
Прогнозний показник надходження плати за землю на 2023 рік враховує:
- динаміку надходжень за 2020-2022 роки;
- погашення частини податкового боргу за минулі роки;
- ризик, пов’язаний з нестабільною роботою підприємств міської громади.
Слід зазначити, що зменшення надходжень до міського бюджету плати за землю у 2023 році є:
1. Забезпечення контролю за виконанням рішень щодо надання в оренду земельних ділянок несільськогосподарського призначення, а саме: щодо недопущення протермінування терміну укладення договорів оренди та їх вчасна передача до органів ГУ ДПС;
2. Посилення претензійно-позовної роботи щодо стягнення заборгованих сум з плати за землю до міського бюджету.
Другим бюджетоутворюючим податком громади є єдиний податок, на 2023 рік надходження єдиного податку прогнозуються в сумі 3 730 300 грн., що становить 8% у загальному обсязі надходжень . При розрахунку податку на 2023 рік враховано, що законодавчо було надано право підприємцям — платникам єдиного податку групи 1 та 2 не сплачувати єдиний податок з 01.04.2022 (тобто починаючи зі сплати за квітень) до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України.
НЕПОДАТКОВІ НАДХОДЖЕННЯ
Прогнозний показник неподаткових надходжень у 2023 році до міського бюджету розраховано в сумі 764965 грн. Питома вага в загальному обсязі надходжень складає 1,7%.
Прогноз частини чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету пропонується затвердити у сумі 15000 грн., на майже рівні очікуваного показника 2022 року.
Складові Інших надходжень:
Прогноз надходження адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (код бюджетної класифікації доходів 22010300) пропонується затвердити в сумі 60000 грн., розрахунок проведено з врахуванням фактичних надходжень 2021-2022 років.
Прогноз надходження плати за надання інших адміністративних послуг (код бюджетної класифікації доходів 22012500) пропонується затвердити в сумі 30 000 грн., розрахунок проведено з врахуванням фактичних надходжень 2021-2022 років.
Прогноз надходження адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (код бюджетної класифікації доходів 22012600) пропонується затвердити в сумі 90 000 грн., розрахунок проведено з врахуванням фактичних надходжень 2021-2022 років.
Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а також плата за надання інших платних послуг (код бюджетної класифікації доходів 22012900) пропонується затвердити в сумі 9 000 грн., розрахунок проведено з врахуванням фактичних надходжень 2021-2022 років.
Прогноз надходжень від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності на 2023 рік визначено у сумі 560940 грн. При розрахунку сум прогнозних надходжень враховано наступні чинники:
- очікувані надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності відповідно до наявних договорів оренди;
- укладення нових договорів на оренду майна, що перебуває в комунальній власності.
Прогнозний показник надходжень державного мита на 2023 рік розраховано з врахуванням фактичних надходжень 2022 року. Основні надходження до бюджету державного мита забезпечували надходження за оформлення документів на спадщину та дарування. В зв’язку з цим прогнозні показники на 2023 рік визначені у сумі 25 грн.
ДОХОДИ СПЕЦІАЛЬНОГО ФОНДУ
Доходи спеціального фонду бюджету територіальної громади на 2023 рік обраховані у сумі 1 068 9880 грн.
Джерелом сформованих доходів спеціального фонду є:
- власні надходження бюджетних установ у сумі 904 988 грн., (заплановані на базі даних головних розпорядників коштів);
- екологічний податок у сумі 164 000 грн., заплановано порівняно з фактом 2022 року.
МІЖБЮДЖЕТНІ ТРАНСФЕРТИ
У бюджеті Білозерської міської територіальної громади по загальному фонду на 2023 рік передбачено 30 268 599 грн. міжбюджетних трансфертів, т. ч. :
- базова дотація – 28 404 700 грн.;
- інші субвенції з обласного бюджету – 80 699 грн.;
- Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я – 1 783 200 грн.
ВИДАТКИ БЮДЖЕТУ
Видаткова частина міського бюджету на 2023 рік розроблена виходячи з принципу збалансованості бюджету відповідно до статей 7, 71, 89 і 91 Бюджетного кодексу України. При розрахунку їх граничних обсягів враховано розміри державних соціальних стандартів, згідно Закону України «Про проєкт
Державного бюджету України на 2023 рік», а саме:
- розмір мінімальної заробітної плати з 01.01.2023 - 6700 грн.;
- розмір І тарифного розряду на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб з 01.01.2023 – 2982 грн.;
- індекс споживчих цін на 2023 рік – 30,6%;
- коефіцієнт підвищення тарифів на енергоносії не збільшиться у 2023 році, згідно постанови від 29.04.2022 №502 «Деякі питання регулювання діяльності у сфері комунальних послуг у зв’язку із введенням в Україні воєнного стану».
Були враховані та повністю забезпечені, у першочерговому порядку, потреби в коштах, визначених ст. 55 Бюджетного кодексу України, згідно якої захищеними видатками визначаються видатки загального фонду на:
- оплата праці працівників бюджетних установ;
- нарахування на заробітну плату;
- придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
- забезпечення продуктами харчування;
- оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
- соціальне забезпечення;
- поточні трансферти місцевим бюджетам.
По захищених статтях видатків станом на 01.01.2023 року заборгованість відсутня.
Підготовані до затвердження місцеві програми, які фінансуватимуться за рахунок коштів міського бюджету у 2023 році.
Відповідно до пункту 18 розділу VІ «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України місцеві бюджети, які мають взаємовідносини з державним бюджетом, місцеві бюджети формуються із застосуванням програмно-цільового методу бюджетування.
В 2023 році продовжується впровадження уточнених та розширених ґендерно-чутливих показників до паспортів бюджетних програм.
Видатки бюджету Білозерської міської територіальної громади обраховані виходячи із сформованої мережі бюджетних установ їх штатної чисельності, чинного законодавства та наявних дохідних джерел.
ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ВИДАТКОВОЇ ЧАСТИНИ
Видатки по галузях бюджетної сфери заплановані на підставі вимог Бюджетного кодексу України та з урахуванням особливостей складання розрахунків до проєкту бюджету на наступний бюджетний період, доведених Міністерством фінансів України, та з урахуванням основних прогнозних макропоказників економічного та соціального розвитку України на 2022-2024 роки.
Основними причинами зростання видатків бюджетної сфери є:
- підвищення розміру прожиткового мінімуму, мінімальної заробітної плати та посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки;
- зміни в ціновій політиці щодо енергоносіїв.
Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв передбачені з урахуванням спожитих натуральних показників у 2022 році.
Видатки на інші статті розраховані виходячи з фінансових можливостей бюджету міської територіальної громади, враховуючи мінімальну потребу галузей.
Видаткову частину бюджету міської територіальної громади сформовано в
сумі 73 638 703 грн., у тому числі видатки загального фонду – 73 391 503 грн., спеціального фонду –247 200 грн. (у тому числі бюджет розвитку 247 200 грн.)
КПКВКМБ 02110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради ( у разі її створення), міської, селищної, сільської рад»
Загальний обсяг видатків передбачено по виконавчому комітету Білозерської міської ради у сумі 7 619 021 грн.
На оплату праці і нарахування на заробітну плату передбачено 6 614 420 грн. Планова чисельність 28,5 штатних одиниць, у тому числі: 22 посадових одиниць, 3 службовця, 3,5 обслуговуючого персоналу (водій та прибиральник службових приміщень, опалювач). Станом на 01.01.2023 року фактична чисельність складає 27,5 од., (дві особи знаходяться у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років, 1 од. вакантна).
- Предмети, матеріали, обладнання та інвентар - 341275 грн.;
- Оплата послуг( крім комунальних) - 41186 грн.;
- На оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 392140 грн.;
- Придбання обладнання і предметів довгострокового користування – 230 000 грн., (придбання системи оповіщення для населення 200 000 грн., вогнестійка архівна шафа 30 000 грн.).
Видатки споживання спеціального фонду бюджету за рахунок власних надходжень установи від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю в сумі 2 000 грн.
КПКВКМБ 02110160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об’єднаних територіальних громадах»
В бюджеті 2023 рік на утримання відділу культури, туризму, молоді та спорту, служби у справах дітей планується видатків в сумі 1 909 151 грн.
Планова чисельність відділу культури, туризму, молоді та спорту складає 5 од. (2 посадові особи, 1 службовець, 2 обслуговуючий персонал). Станом на 01.01.2023 року фактична чисельність складає 3 од. (2 од. вакантні).
Планова чисельність служби у справах дітей складає 3 од. (3 посадові особи). Станом на 01.01.2023 фактична чисельність складає 2 од. (1 од. вакантна).
Планові видатки складають, а саме:
- На оплату праці і нарахування на заробітну плату передбачено 1 475 710 грн.;
- Предмети, матеріали, обладнання та інвентар -10 000 грн.;
- Оплата послуг ( крім комунальних) – 12 720 грн.;
- На оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 410 721 грн.
КПКВКМБ 0213210 «Організація та проведення громадських робіт»
У бюджеті на 2023 рік видатки заплановані у сумі 1 047 381,00 грн., для виплати заробітної плати з нарахуваннями підсобним робітникам в кількості 10 осіб.
КПКВКМБ 0213242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення»
В бюджеті на 2023 року на соціальне забезпечення плануються видатків в сумі 26400 грн. (на поховання безрідних).
ОСВІТА
Мережа установ, що фінансуються з бюджету міської територіальної громади включає 9 установи, з яких: 5 ЗОШ, 3 дитячих навчальних закладів, 1 освітній культурний центр. Затверджених 275,9 штатних одиниць.
На 2023 рік на галузь «Освіта» по загальному фонду передбачено видатки у сумі 40 008 451 грн., по загальному фонду 39 188 663 грн., та спеціальному фонду 819 788 гривень.
КПКВКМБ 0610160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві) селищах, селах, територіальних громадах»
З бюджету Білозерської міської територіальної громади на 2023 рік передбачені видатки на 1-ин заклад зі штатною чисельністю 2 одиниці в сумі 999 419 грн.
- На оплату праці і нарахування на заробітну плату передбачено – 669673 грн.;
- Предмети, матеріали, обладнання та інвентар - 62000 грн.;
- Оплата послуг (крім комунальних) - 16200 грн.;
- На оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 251546 грн.
КПКВКМБ 0611010 «Надання дошкільної освіти»
З бюджету Білозерської міської територіальної громади фінансується 3 заклади: ДНЗ «Сонечко», ДНЗ «Райдуга», ДНЗ «Росинка» зі штатною чисельністю 143,9 одиниць.
На 2023 рік передбачено видатки в сумі 20 034 336 грн., по загального фонду у сумі 19 214 548 грн., та по спеціальному фонду в сумі 819 788 грн.
- На оплату праці і нарахування на заробітну плату передбачено – 15910738 грн.;
- Предмети, матеріали, обладнання та інвентар - 93880 грн.;
- Медикаменти та перев’язувальний матеріал – 19610 грн.;
- Продукти харчування - 685604 грн.;
- Оплата послуг (крім комунальних) - 102860 грн.;
- На оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 2401856 грн.
Видатки споживання спеціального фонду бюджету за рахунок власних надходжень установи від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю в сумі 819 788 грн., (продукти харчування).
КПКВКМБ 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти»
З бюджету міської територіальної громади передбачено видатки загального фонду для Білозерської ЗОШ №13, №14, №15, №18 та Нововодянської ЗОШ (зі штатною чисельністю 89,75 одиниць) у сумі 13 074 235 грн., а саме:
- На оплату праці і нарахування на заробітну плату 7 336 725 грн.,
- Предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 430 000 грн.;
- Продукти харчування - 916 800 грн.;
- Оплата послуг (крім комунальних) – 242 750 грн.;
- На оплату комунальних послуг та енергоносіїв - 4 146 038 грн.
- Інші поточні видатки – 1 722 грн.
КПКВКМБ 0611070 «Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми»
З бюджету Білозерської міської територіальної громади передбачено видатки загального фонду для освітнього - культурного центру (зі штатною
чисельністю 15,25 одиниць) у сумі 2 192 963 грн., за рахунок коштів місцевого бюджету, а саме:
- На оплату праці і нарахування на заробітну плату – 1 779 148 грн.,
- Предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 10 007 грн.;
- Оплата послуг (крім комунальних) – 16 700 грн.;
- На оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 387 108 грн.;
КПКВКМБ 0611141 «Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти»
З бюджету Білозерської міської територіальної громади на 2023 рік передбачені видатки (зі штатною чисельністю 21,0 одиниць) у сумі 3 694 828 грн., з них:
- На оплату праці і нарахування на заробітну плату – 3 614 168 грн.;
- Предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 40 000 грн.;
- Оплата послуг (крім комунальних) – 40 660 грн.
КПКВКМБ 0611142 «Інші програми та заходи у сфері освіти»
З бюджету Білозерської міської територіальної громади на 2023 рік передбачені видатки у сумі 12 670 грн., для виплати допомоги дітям-сиротам яким виповнилося 18 років (7 дітей по 1810,0 грн.).
КПКВКМБ 0611160 «Забезпечення діяльності центрів професійного розвитку педагогічних працівників»
З бюджету Білозерської міської територіальної громади на 2023 рік передбачені видатки (зі штатною чисельністю 4 одиниць) у сумі 889 324 грн., з них:
- На оплату праці і нарахування на заробітну плату – 869 774 грн.;
- Предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 8 230 грн.;
- Оплата послуг (крім комунальних) – 11 320 грн.;
КПКВКМБ 0611120 «Підвищення кваліфікації, перепідготовка кадрів закладами післядипломної освіти»
З бюджету міської територіальної громади передбачені видатки на 2023 рік у сумі 49 900 грн., для підвищення кваліфікації педагогів у кількості 111 осіб.
Охорона здоров’я ( ТПКВКМБ 2000)
В бюджеті Білозерської МТГ асигнування на охорону здоров’я передбачені в сумі 2 168 915 грн., що складаються з видатків на енергоносії по підприємствах охорони здоров’я, фінансової підтримки комунальних некомерційних підприємств для надання медичних послуг населенню громади (КНП «ЦПМСД Білозерської міської ради», КНП «Добропільська лікарня інтенсивного лікування», КНП «Добропільська стоматологічна полікліника»).
В загальному обсязі видатків Центру первинної медико - санітарної допомоги Білозерської міської ради враховані видатки на медикаменти за рецептами пільгової категорії громадян, в тому числі засоби онкологічним хворим.
Передбачене виконання програмних заходів по охороні здоров’я: на реалізацію програм з профілактики СНІДу 5000 грн., боротьби з туберкульозом – 130 000 грн., на своєчасне проведення туберкулінодіагностики у дітей 4-14 років, виявлення хворих на туберкульоз, шляхом проведення безоплатного рентгенологічного та бактеріоскопічного обстеження, забезпечення хворих на туберкульоз на етапі амбулаторного лікування продовольчими пакетами.
КПКВКМБ 0212010 «Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню»
На виконання «Програма економічного і соціального розвитку та забезпечення доступу жителів до основних медичних послуг вторинної (спеціалізованої) допомоги комунального некомерційного підприємства “Добропільська лікарня інтенсивного лікування” на 2023 рік враховані видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв відповідно до жителів Білозерської міської територіальної громади, яких обслуговуватиме КНП «Добропільська лікарня інтенсивного лікування» - у сумі 320 829 грн.
КПКВКМБ 0212100 «Стоматологічна допомога населення»
На виконання договору про співробітництво територіальних громад у сфері охорони здоров’я надання в рамках програми державних гарантій медичного обслуговування населення Білозерської міської територіальної громади, враховані видатки на оплату праці лікарям, відповідно до жителів територіальної громади, яких обслуговуватиме КНП «Добропільська стоматологічна поліклініка» у сумі 191 000 грн.
КПКВКМБ 0212111 «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги»
По КНП «ЦПМСД Білозерської міської ради» фінансування здійснюється Національною службою здоров`я України та надається підтримка за рахунок бюджету Білозерської міської територіальної громади.
На виконання «Програма фінансової підтримки та розвитку надання первинної медико-санітарної допомоги населенню Білозерської міської територіальної програми на 2023 рік» передбачено видатки у сумі 1 287 086 грн., а саме:
- На оплату комунальних послуг та енергоносіїв у сумі 1 237 086 грн.;
- На поточний ремонт бомбосховища – 50 000 грн.
КПКВКМБ 0212141 «Програми і централізовані заходи з імунопрофілактики»
Передбачено видатки у сумі – 5 000 грн., а саме:
придбання імунобіологічних препаратів проти вакцинокерованих інфекцій – 5 000 грн.
КПКВКМБ 0212142 «Програми і централізовані заходи боротьби з туберкульозом»
Передбачено видатки у сумі – 130 000 грн., а саме:
- виявлення хворих на туберкульоз, проведення туберкулінодіагностики у дітей 4-14 років – 110100 грн.,
- забезпечення хворих на туберкульоз на етапі амбулаторного лікування продовольчими пакетами – 19 900 грн.
КПКВКМБ 0212143 «Програми і централізовані заходи профілактики ВІЛ – інфекції/СНІДу»
Передбачено видатки у сумі – 5 000 грн., а саме:
придбання лікарських засобів для профілактики та лікування супутніх станів та захворювань ВІЛ-інфікованих та хворих на СНІД, придбання тест-систем, реактивів та систем відбору крові задля добровільного консультування та тестування на ВІЛ-інфекцію – 3000 грн., забезпечення молочними сумішами дітей, народжених від ВІЛ-інфікованих матерів – 2 000 грн.
КПКВКМБ 0212145 «Централізовані заходи з лікування онкологічних хворих»
Передбачено видатки у сумі – 30 000 грн., для забезпечення онкохворих лікарськими засобами – 30 000 грн.
КПКВКМБ 0212152 «Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я»
Передбачено видатки у сумі – 200 000 гривень, а саме: забезпечення пільгової категорії населення медикаментами – 35400 грн., забезпечення хворих з захворюваннями серцево-судинної та судинно-мозкової системи лікарськими засобами - 36 000 грн, лікарськими засобами для надання невідкладної медичної допомоги, в тому числі фібринолітичними препаратами – 5 400 грн.,забезпечення хворих на цукровий та нецукровий діабет – 73 200 грн., забезпечення хворих медикаментами у до - та післяопераційний період з трансплантації – 50 000 грн.
Культура і мистецтво
За рахунок коштів місцевого бюджету по галузі планується фінансування утримання 2 бібліотек, центру культури та дозвілля, музична школа № 3.
Розрахункова сума асигнувань становить – 7 100 551 грн. Заробітна плата по галузі складається з тарифних ставок, доплат та надбавок обов’язкового та стимулюючого характеру, матеріальної допомоги на оздоровлення в розмірі посадового окладу. Середньорічна чисельність працівників галузі складає 54,5 шт.од.
КПКВКМБ 0211070 «Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми»
На балансі Білозерської міської ради знаходиться одна музична школа № 3.
Заклад відвідують 100 дітей. Планова чисельність музичної школи складає 15,5 од. Станом на 01.01.2023 рік фактична чисельність працівників музичної школи складає 13 одиниць.
З бюджету Білозерської міської територіальної громади на 2023 рік передбачені видатки у сумі 2 348 235 грн., з них:
- На оплату праці і нарахування на заробітну плату – 2 338 235 грн.;
- Предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 10 000 грн.
КПКВКМБ 0214030 «Забезпечення діяльності бібліотек»
З бюджету Білозерської міської територіальної громади фінансується 2 бібліотеки, які знаходяться у місті Білозерське та у селі Нововодяне. Станом на 01.01.2023 рік фактична чисельність працівників складає 4,5 од.
На 2023 рік передбачені видатки на оплату праці і нарахування на заробітну плату в загальній сумі 553 567 грн.
КПКВКМБ 0214060 «Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів»
З бюджету Білозерської міської територіальної громади фінансується 2 будинки культури, які знаходяться у місті Білозерське та у селі Нововодяне. Фактична чисельність працівників складає 33 од., передбачено видатків загального фонду – 4 198 749 грн., з яких:
- На оплату праці та нарахування в загальній сумі 3 685 968 грн.;
- Предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 10 000 грн.;
- Оплата послуг (крім комунальних) – 30 227 грн.;
- На оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 472 554 грн.
Фізична культура і спорт
Видатки на утримання закладів фізичної культури і спорту передбачені по загальному фонду у сумі 1 497 587 грн.
КПКВКМБ 0215041 «Утримання та фінансова підтримка спортивних споруд»
З бюджету Білозерської міської територіальної громади на 2023 рік передбачені видатки у сумі 645 334 грн., для оплати комунальних послуг та енергоносіїв будівлю Палацу спорту м.Білозерське.
КПКВКМБ 0215061 «Забезпечення діяльності місцевих центрів фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» та проведення фізкультурно – масових заходів серед населення регіону»
З бюджету Білозерської міської територіальної громади на 2023 рік передбачені видатки (зі штатною чисельністю 5 одиниць) у сумі 1 497 587 грн., з них:
- На оплату праці і нарахування на заробітну плату – 700 253 грн.;
- Предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 142 000 грн.;
- Оплата послуг (крім комунальних) – 5000 грн.;
- Інші поточні видатки – 5000 грн.
Житлово-комунальне господарство
В межах Програми економічного і соціального розвитку Білозерської міської територіальної громади на 2023 рік плануються видатки у загальному фонді на галузь «Житлово-комунальне господарство» у сумі 3 038 901 грн.
КПКВКМБ 0116020 «Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги»
На виконання фінансової підтримки Комунальному підприємству «ДОБРО» Добропільської міської ради для сталого проходження опалювального сезону 2022-2023 років надаються кошти з місцевого бюджету у сумі 1 200 000 грн., (для придбання вугілля).
КПКВКМБ 0116030 «Організація благоустрою населених пунктів»
На організацію благоустрою населених пунктів заплановано 1 838 901 грн., в тому числі на оплату електроенергії із зовнішнього освітлення – 756 000 грн., на поточний ремонт та утримання ліній зовнішнього освітлення – 100 000 грн., формовочна обрізка та видалення аварійних дерев – 100 000 грн., ліквідація несакціонованих звалищ – 300 000 грн., викошування газонів – 160 000 грн., поточний ремонт тротуарів та доріг – 100 000 грн., утримання доріг у зимовий період – 100 000 грн., придбання плитки, бордюру, асфальтобетону, ламп, світильників, кабелю, піску – 222 901 грн.
Економічна діяльність
На виконання заходів Програми соціально-економічного розвитку Білозерської міської територіальної громади на 2023 рік передбачені видатки загального фонду по КПКВКМБ 0217693 «Інші заходи, пов’язані з економічною діяльністю» у загальній сумі – 10 000 грн. Видатки планується направити на розробку проектів землеустрою по об’єктах комунальної власності територіальної громади.
Інша діяльність (8000)
На 2023 рік передбачені видатки в цілому у сумі 386 694 грн., з них: по загальному фонду – 222 694 грн., по спеціальному фонду – 164 000 грн.
КПКВКМБ 0218130 «Забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони»
На 2023 рік передбачені видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв у сумі 162 694 грн.
КПКВКМБ 0218330 «Інша діяльність у сфері екологічного та охорони природних ресурсів»
На 2023 рік планові видатки складають у сумі 164 000 грн., на придбання зелених насаджень, проведення заходів з виявлення запасів природних рослинних ресурсів, контейнерів для збору твердих побутових відходів, на фінансування державної системи моніторингу навколишнього природнього середовища, проведення заходів щодо пропаганди охорони навколишнього природного середовища, придбання поліграфічної продукції з екологічної тематики .
КПКВКМБ 0218110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха»
У 2023 році плануються видатки у сумі 60 000 грн., для придбання дизпалива для пунктів Незламості.
Громадський порядок та безпека
КПКВКМБ 0218240 «Заходи та роботи з територіальної оборони»
З бюджету Білозерської міської територіальної громади на 2023 рік передбачені видатки для заходу та роботи з територіальної оборони у сумі 60 000 грн., для придбання дизпалива.
КПКВКМБ 0219800 «Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програми соціально-економічного розвитку регіонів»
У міському бюджеті на 2023 рік плануються видатки у сумі 100 000 грн., для надання коштів з бюджету Білозерської міської територіальної громади державному бюджету для здійснення згідно із законом заходів загальної мобілізації та з метою відсічі збройної агресії російської федерації проти України і забезпечення національної безпеки, усунення загрози загальної небезпеки державної незалежності України, запобігання наслідків надзвичайних ситуацій на придбання паливо-мастильних матеріалів.
Соціальний захист та соціальне забезпечення
На 2023 рік на галузь «Соціальний захист та соціальне забезпечення» передбачені видатки загального фонду на утримання Управління соціального захисту населення Білозерської міської ради зі штатною чисельність 11 осіб, який забезпечує реалізацію програм соціального захисту населення Білозерської МТГ в загальній сумі 3 328 364,00 грн. В загальному обсязі видатків передбачені трансферти: Інші субвенції (обласний бюджет) - 80 699 грн.
КПКВКМБ 0810160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах»
На 2023 рік передбачені видатки загального фонду на утримання Управління соціального захисту населення Білозерської міської ради загальній сумі 3 328 364 грн., з них
- Видатки на оплату праці і нарахування на заробітну плату передбачені в загальній сумі 3 256 612 грн.,
- Оплата послуг (крім комунальних) складає – 15600 грн.;
- Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 51152 грн.;
- Предмети , матеріали, обладнання та інвентар – 5000 грн.
КПКВКМБ 0813031 «Надання інших пільг окремих категоріям громадян відповідно до законодавства»
За рахунок місцевого бюджету на 2023 рік передбачено видатків на виплату населенню у сумі 2 200 грн.
КПКВКМБ 0813032 «Надання пільг окремих категоріям громадян з оплати послуг зв’язку»
За рахунок місцевого бюджету на 2023 рік передбачено видатків 900 грн.
КПКВКМБ 0813050 «Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»
За рахунок Інших субвенцій з обласного бюджету на 2023 рік передбачено видатки на відшкодування витрат на медичне обслуговування, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у сумі 19 455 грн.
КПКВКМБ 0813104 «Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком , хворобою, інвалідністю»
На 2023 рік передбачені видатки загального фонду на утримання Центр надання соціальних послуг Білозерської міської ради зі штатною чисельність 13 осіб, який забезпечує надання соціальних послуг та соціального обслуговування громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю в загальній сумі 2818743,00 грн.
- Видатки на оплату праці і нарахування на заробітну плату передбачені в загальній сумі 2708244 грн.;
- Предмети , матеріали, обладнання та інвентар -9800 грн.;
- Оплата послуг (крім комунальних) складає – 42401 грн.;
- Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 58298 грн.
Видатки споживання спеціального фонду бюджету у 2023 році за рахунок власних надходжень установи від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю передбачено в сумі 83 200 грн.
КПКВКМБ 0813123 «Заходи державної політики з питань сім’ї»
За рахунок місцевого бюджету на 2023 рік передбачено видатків 25000 грн.
КПКВКМБ 0813140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)
За рахунок місцевого бюджету на 2023 рік передбачено видатків 35 000 грн.
КПКВКМБ 0813160 «Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги»
За рахунок місцевого бюджету на 2023 рік передбачено видатків 12 500 грн., на виплати населенню.
КПКВКМБ 0813171 «Компенсаційні виплати особам з інвалідністю на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування»
За рахунок Інших субвенцій з обласного бюджету на 2023 рік передбачено видатки на компенсаційні виплати особам з інвалідністю на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування у сумі 1821 грн.
КПКВКМБ 0813180 «Надання пільг населення (крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) на оплату житлово-комунальних послуг»
За рахунок Інших субвенцій з обласного бюджету на 2023 рік передбачено видатки на відшкодування витрат 28 923 грн.
КПКВКМБ 0813192 «Надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів і осіб з інвалідністю, діяльність яких має соціальну спрямованість»
За рахунок місцевого бюджету на 2023 рік передбачено видатків 1 000 грн.
КПКВКМБ 0813242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення»
Передбачено видатки з місцевого бюджету на 2023 рік у сумі 110 500 грн., в тому числі: одноразова допомога населенню — 20 000 грн.
За рахунок Інших субвенцій з обласного бюджету на 2023 рік передбачено видатків 45 800 грн.
КПКВКМБ 3710160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах»
На 2023 рік передбачені видатки загального фонду на утримання Фінансового відділу Білозерської міської ради зі штатною чисельність 5 осіб, сумі 1 702 088 грн.
- Видатки на оплату праці і нарахування на заробітну плату передбачені в загальній сумі 1 649 236 грн.,
- Предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 15 000 грн.;
- Оплата послуг (крім комунальних) складає – 15 500 грн.;
- Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 22 352 грн.;
Міжбюджетні трансферти
У бюджеті Білозерської міської територіальної громади по загальному фонду на 2023 рік передбачено 933 573 грн., міжбюджетних трансфертів, т. ч.:
- Донецька обласна державна адміністрація, обласна військово – цивільна адміністрація на оплату комунальних послуг та енергоносіїв закладів охорони здоров’я 653 366 грн.;
- Іллінівська сільська рада у сумі 100 000 грн., для забезпечення прав дітей віком від 2 до 18 років з особливими потребами, що проживають на території Білозерської міської ради на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у професійних закладах освіти шляхом проведення комплексної психолого – педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого – педагогічних та забезпечення системного кваліфікованого супроводження фахівцями комунальної установи «Інклюзивно – ресурсний центр»;
- Маріупольська міська рада у сумі 180 207 грн., на відшкодування витрат за надання догляду та виховання в умовах, наближених до сімейних, дітям – сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування у комунальному закладі « Центр соціальної підтримки дітей та сімей «Крила Надії» Маріупольської міської ради.
Начальник фінансового відділу
Білозерської міської ради Ольга САФОНОВА