Білозерська міська військова адміністрація
Донецька область, Покровський район

від 15.11.2022 №54 м. Білозерське Про затвердження плану реагування при виникненні на території Білозерської міської територіальної громади аварій і катастроф на енергетичних об`єктах та складу міської спеціальної комісії з ліквідації наслідків а

Дата: 22.11.2022 10:05
Кількість переглядів: 126

БІЛОЗЕРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

від 15.11.2022 №54

м. Білозерське

 

Про затвердження плану реагування при виникненні на території

Білозерської міської територіальної громади аварій і катастроф

на енергетичних об`єктах та складу міської спеціальної комісії з ліквідації

наслідків аварій і катастроф на енергетичних об`єктах у новій редакції

 

Відповідно до статті 130 Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012

№ 5403-VI, з метою підвищення рівня запобігання, реагування та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, якісного розроблення планів реагування на надзвичайні ситуації у зв’язку з кадровими змінами, виконком Білозерської міської ради,

 

ВИРІШИВ:

 

1.Затвердити план реагування при виникненні на території Білозерської міської територіальної громади аварій і катастроф на енергетичних об`єктах у новій редакції (додаток 1).

2.Затвердити календарний план основних заходів на території Білозерської міської територіальної громади щодо організації аварійно-відновлювальних робіт та ліквідації наслідків аварій і катастроф на енергетичних об`єктах у новій редакції (додаток 2).

3.Затвердити склад міської спеціальної комісії на території Білозерської міської територіальної громади з ліквідації наслідків аварій і катастроф на енергетичних об`єктах у новій редакції (додаток 3).

4. Рішення виконкому Білозерської міської ради від 18.05.2022 №60                          «Про затвердження плану реагування при виникненні на території Білозерської міської територіальної громади аварій і катастроф на енергетичних об’єктах та склад міської спеціальної комісії з ліквідації наслідків аварій і катастроф на енергетичних об’єктах» вважати таким, що втратило чинність.

5. Організаційне виконання рішення покласти на першого заступника міського голови ПРОКОФ’ЄВА Миколу та головного спеціаліста з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому Білозерської міської ради ВОЛКОВА Олександра.

6. Координаційне забезпечення виконання рішення покласти на Білозерського міського голову МАКЄЄВА Сергія .

 

 

Міський голова                                                                                               Сергій МАКЄЄВ

 

 

Олександр Волков 0500711008

 

 

Додаток 1

до рішення

виконкому міської ради

15.11.2022 № 54

 

 

 

                                   ПЛАН

реагування при виникненні на території Білозерської міської територіальної громади аварій і катастроф на енергетичних об`єктах

 

 

1. Оцінка можливої обстановки при виникненні на території  Білозерської міської територіальної громади  аварій і катастроф на енергетичних об`єктах

 

Електроенергетична галузь Білозерської міської територіальної громади представлена єдиним комплексом, мережних, ремонтно-технічних підприємств та  підприємств інфраструктури.

Основними з них є:

  •  ДТЕК «Донецькі електромережі».

 

Можлива обстановка на об`єктах, що генерують, при техногенних аваріях:

  • пожежі та вибухи в електроцехах – на силових трансформаторах, на масляних вимикачах, у кабельних тунелях;

При виникненні стихійного лиха такого як шквальні вітри з швидкістю від                  20 до 35 м/сек, можливе утворення смерчу руйнівної сили  найбільше страждають електричні мережі.

При снігових заносах та ожеледиці, які досягають розмірів стихійного лиха відбувається обмерзання та порив мереж електропостачання і зв`язку з подальшим руйнуванням опор. Такі аварії можуть виникати на всій території Білозерської міської територіальної громади .

 

  2. Органи управління та сили, що залучаються до проведення робіт

При виникненні на території району  надзвичайних ситуацій, пов'язаних з ліквідацією наслідків надзвичайної ситуації на енергетичних об`єктах, залучаються:

  • 19ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецької області;
  • Білозерська міська рада та її виконавчі органи;
  • ДТЕК Донецькі електромережі;
  • КНП «ЦПМСД Білозерської міської ради» та Донецький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф;
  • ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області;

 

На органи управління покладені наступні  основні  завдання:

 

19 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області:

  • проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;
  • ліквідація можливих пожеж при аваріях на енергетичних об’єктах;
  • надання допомоги потерпілим та евакуація їх із зони ураження (пожежі);
  • організація роботи оперативного штабу.

 

 

Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради:

  • прогнозування масштабів виникнення надзвичайної ситуації, збір та аналітичне опрацювання інформації при НС;
  • оповіщення населення про загрозу і виникнення надзвичайної  ситуації;
  • організація захисту населення і території при виникненні надзвичайної ситуації;
  • життєзабезпечення постраждалого населення, сил та засобів реагування на надзвичайні ситуації.

 

ДТЕК Донецькі електромережі:

  • прогноз аварійної ситуації на об`єктах енергетики, характеру їх розвитку та впливу на роботу енергосистеми Донбасу;
  • організація та контроль проведення в районі аварії рятувальних та аварійно-відновлювальних робіт, забезпечення їх матеріально-технічними засобами та обладнанням.

 

            ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області:

  • забезпечення готовності сил та засобів реагування на надзвичайні ситуації;
  • забезпечення охорони громадського порядку і матеріальних цінностей;
  • забезпечення безпеки дорожнього руху;
  • надання допомоги при проведенні евакуації людей із зон надзвичайних ситуацій;
  • забезпечення охорони режимно-обмежувальних зон в осередках НС при їх ліквідації;
  • організація реєстрації постраждалих, облік загиблих.

 

КНП «ЦПМСД Білозерської міської ради» та  Донецький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф :

  • забезпечення функціонування сил та засобів медицини катастроф;
  • підготовка медичних сил захисту населення;
  • здійснення поіменного обліку уражених при проведенні медичної евакуації;
  • організація робіт з надання невідкладної медичної допомоги постраждалому населенню;
  • судово-медична експертиза загиблих та їх тимчасове зберігання;
  • проведення санітарно-епідемічних заходів при надзвичайних ситуацій;
  • створення резервів медичного майна та лікарських засобів.

 

3.Оповіщення

Інформація про аварійну ситуацію на енергетичних об`єктах у межах території Білозерської міської територіальної громади надходить диспетчеру 19 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області:

  • від чергово-диспетчерських служб енергетичних мереж телефонними каналами зв’язку;
  • від головного спеціаліста з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради;
  • від диспетчерських служб обласних управлінь.

            Головним спеціалістом з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення проводиться оповіщення, голови комісії з питань ТЕБ та НС.

 

 

4. Порядок виконання завдань органами управління

 

Найменування органів управління

Завдання управлінь

1

2

19 ДПРЗ

ГУ ДСНС України у Донецькій області

Залучення сил та засобів необхідних для реагування та ліквідації НС. Виїзд мобільної оперативної групи  із завданням:

а) оцінити та доповісти обстановку з місця аварії;

б) організувати розвідку маршрутів введення сил, які залучаються до ліквідації аварії;

До прибуття керівника з ліквідації НС керувати першочерговими заходами з ліквідації надзвичайної ситуації:

− організація роботи робочої групи міського оперативного штабу та його розгортання;

−  ліквідація можливих пожеж при аваріях на енергетичних об’єктах;

− організація першочергового життєзабезпечення постраждалого населення;

− вжиття заходів взаємодії та інформування органів управління та сил.

Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради

В першу чергу:

−  провести оповіщення працівників Білозерської міської ради та її виконавчих органів, управлінь та організації, які входять до складу міської  спеціальної комісії з ліквідації надзвичайних ситуацій.

 

В другу чергу:

−  провести оповіщення управлінь та організацій, що залучаються до локалізації та ліквідації аварій на системах життєзабезпечення та енергетичних об’єктах;

 

−  організувати зв`язок із взаємодіючими силами.

ДТЕК

«Донецькі електромережі»

−  організація проведення в районі аварії рятувальних та аварійно-відновлювальних робіт, забезпечення їх матеріально-технічними засобами та обладнанням;

−  виділення аварійних команд для ліквідації наслідків аварій на енергетичних мережах і спорудах

ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області

В першу чергу:

−  приведення у готовність органів управління та сил для забезпечення нарощування зусиль при виконанні поставлених завдань;

− виконання режимних заходів у районі ведення пошуково-рятувальних та аварійно-відновлювальних робіт;

−  організація руху медичного та спеціального транспорту, тяжкої техніки до місця надзвичайної ситуації. Регулювання руху транспорту, що прибуває до району пошуково-рятувальних робіт.

В другу чергу:

  • організація охорони громадянського порядку:
  •  ведення пошуково-рятувальних робіт,
  • посадки населення, що відселяється,
  • тимчасового відселення населення,
  •  складування вантажів.
  • організація реєстрації загиблих і постраждалих, довідкової служби

 

КНП «ЦПМСД Білозерської міської ради» та Донецький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф

В першу чергу:

− організація невідкладної медичної допомоги потерпілим на місці надзвичайної ситуації силами територіальних сил медицини катастроф;

  • транспортування потерпілих в територіальні лікувальні заклади;
  • залучення обласних сил медицини катастроф в район аварії;
  • організація робіт з надання невідкладної медичної допомоги особовому складу, що веде пошуково-рятувальні роботи, населенню, що відселяється з району надзвичайної ситуації

В другу чергу:

  • приведення у готовність ліжкової мережі лікувальних закладів і організація надання медичної допомоги потерпілим;
  • здійснення поіменного обліку постраждалих в лікувальних закладах;
  • судово-медична експертиза загиблих, ведення поіменного обліку загиблих в моргах;
  • організація медичної допомоги потерпілим в місцях тимчасового відселення.

 

 

 

Білозерська міська рада та її виконавчі органи

В першу чергу:

  • відключення від аварійного об’єкта комунальних мереж, електропостачання силами територіальних аварійних команд для забезпечення ведення пошуково-рятувальних робіт
  • залучення допоміжних сил та засобів для забезпечення пошуково-рятувальних робіт;
  • залучення автотранспорту, підготовка та доставка тіл загиблих до моргу

В другу чергу:

  • організація розміщення відселеного населення в готелях;
  • контроль за наданням комунальних послуг в  місцях тимчасового розселення населення;
  • надання списків  населення з потерпілих об`єктів в групу реєстрації;
  • організація надання ритуальних послуг родичам загиблих.
  • організація харчування формувань, що ведуть пошуково-рятувальні роботи;
  • організація пунктів відпочинку працюючих змін і пунктів зогрівання.
  • організація забезпечення харчуванням і предметами першої необхідності населення, що відселяється, в місцях тимчасового розміщення;
  • організація спальних місць в місцях тимчасового розміщення відселеного населення, забезпечення їх інвентарем.

 

 

5. Організація взаємодії

Мета взаємодії оперативного штабу з ліквідації НС, оперативних штабів територіальних органів виконавчої влади – забезпечення погоджених дій, пов'язаних із координацією, організацією ефективного і раціонального використання сил і засобів, що залучаються до ліквідації аварії (катастрофи), на енергетичних системах, їх забезпечення, надання допомоги постраждалому населенню, життєдіяльність якого порушується внаслідок надзвичайної ситуації.

 

Завдання взаємодії:

  1. локалізація та ліквідація аварій в енергетичних системах
  2. встановлення порядку приведення у готовність органів управління, чергових сил і засобів реагування  та спеціалізованих формувань, а також організація управління ними та узгодження спільних дій під час проведення аварійно-рятувальних робіт при ліквідації надзвичайних ситуації;
  3. узгодження питань всебічного забезпечення спільних дій;
  4. зосередження взаємодіючих сил та засобів на основних напрямках проведення аварійно-відновлювальних робіт.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Порядок організації взаємодії

 

Питання взаємодії

Органи управління відповідні за організацію взаємодії

Взаємодіючі органи управління та сили, що виконують завдання

1

2

3

Оповіщення територіальних органів управління та сил ДПРЗ  ДСНС України в Донецькій області, що залучаються до виконання завдань плану реагування

 

Міський голова;

Перший заступник міського голови;

Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.

 

19 ДПРЗ ГУ ДСНС у Донецький області;

чергові служби районних  управлінь та організацій;

ДТЕК Донецькі електромережі.

Оповіщення органів управління та сил територіальних органів виконавчої влади

Міський голова;

Перший заступник міського голови;

Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.

 

Чергові служби  відділу ГУНП, ДОДА, РДА, медицини катастроф, ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області, ДТЕК Донецькі електромережі.

 

Організація залучення сил та засобів

Міський голова;

Перший заступник міського голови;

Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.

 

19 ДПРЗ ГУ ДСНС у Донецький області;

Територіальні сили медицини катастроф;

Центр екстреної медичної допомоги;

ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області;

ДТЕК Донецькі електромережі.

 

 

Організація управління, розгортання оперативного штабу.

Організація зв‘язку

Міський голова;

Перший заступник міського голови;

Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.

 

19 ДПРЗ ГУ ДСНС у Донецький області;

Територіальні сили медицини катастроф;

Центр екстреної медичної допомоги;

ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області;

ДТЕК Донецькі електромережі.

 

Висування сил та засобів в район ведення пошуково-рятувальних та аварійно-відновлю­вальних робіт

Міський голова;

Перший заступник міського голови;

Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.

 

Підпорядковані підрозділи 19 ДПРЗ ГУ ДСНС;

ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області;

Територіальні сили медицини катастроф;

Центр екстреної медичної допомоги.

 

Ведення пошуково-рятувальних та аварійно-відновлювальних робіт та їх забезпечення

Міський голова;

Перший заступник міського голови;

Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.

 

Підпорядковані підрозділи 19 ДПРЗ ГУ ДСНС;

ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області;

Територіальні сили медицини катастроф;

Сили та засоби власників енергетичних об’єктів.

Організація медичної допомоги постраждалим

Міський голова;

Перший заступник міського голови;

Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.

 

Підпорядковані підрозділи 19 ДПРЗ ГУ ДСНС;

ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області;

Територіальні сили медицини катастроф;

Центр екстреної медичної допомоги.

 

 

 

Відселення населення, організація його життєзабезпечення у місцях розміщення

Міський голова;

Перший заступник міського голови;

Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.

 

ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області;

ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області;

Білозерська міська рада та її виконавчі органи.

 

 

 

Реєстрація постраждалих, загиблих, доведення інформації до родичів

Міський голова;

Перший заступник міського голови;

Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.

 

ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області;

Територіальні сили медицини катастроф;

Центр екстреної медичної допомоги;

Білозерська міська рада та її виконавчі органи.

 

Робота з подання інформації до ЗМІ

Міський голова;

Перший заступник міського голови;

Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.

 

ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області;

Територіальні сили медицини катастроф;

Центр екстреної медичної допомоги;

Білозерська міська рада та її виконавчі органи.

 

 

6. Організація управління та зв`язку

Для організації та керівництва управлінням при ліквідації аварії на енергетичних об’єктах, захисту населення та території Білозерської МТГ, а також виконання інших необхідних функцій з ліквідації надзвичайних ситуацій рішенням виконавчого комітету міської ради, у разі виникнення надзвичайної ситуації місцевого  рівня на створюється місцева спеціальна комісія з ліквідації наслідків аварій і катастроф на енергетичних об’єктах (далі – місцева спеціальна комісія).

Загальне керівництво організацією робіт, координація дій з ліквідації наслідків  НС покладається на  спеціальну комісію. Керівництво організацією та проведенням робіт у зоні НС до прибуття керівника ліквідації НС покладається на голову комісії з, на території якої виявлено об’єктивні передумови або факт виникнення НС.

Робочим органом ліквідації надзвичайної ситуації є штаб з ліквідації надзвичайної ситуації (далі – штаб з ЛНС), який утворює уповноважений керівник з ліквідації надзвичайної ситуації. До роботи в штабі залежно від рівня НС залучаються керівники аварійно-рятувальних служб та формувань, що беруть участь у ліквідації НС, спеціалісти органів місцевого самоврядування та відповідних управлінь і організацій (за погодженням з їх керівниками). Персональний склад штабу з ліквідації

 

 

НС визначає уповноважений керівник з ліквідації НС, який забезпечує його діяльність та встановлює режим роботи.

Управління і керівництво всіма роботами здійснюється з пунктів управління:

  • пункт управління №1 - розгортається у залі Білозерської міської ради при виникненні надзвичайної ситуації;
  • пункт управління №2  - розгортається в районі надзвичайної ситуації

Час готовності встановлений, пункт управління № 1 Ч+0.30 (у робочий час), Ч+2.00              (у не робочий час), пункт управління №2 з моменту прибуття мобільної оперативної групи.

В умовах надзвичайної ситуації робота на пунктах управління організується цілодобово.

Інформація про обстановку та хід виконання робіт з ліквідації надзвичайної ситуації з пункту управління № 2 передається на пункт управління №1 .

Телефонний зв'язок забезпечується за рахунок використання загальнодержавних і відомчих ліній зв'язку.

Зв`язок організується з пункту управління в місці постійної дислокації:

      1)провідний – телефонними мобільними каналами:

  • з робочою групою  19 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області;
  • з територіальними органами управління та силами;
  • з  управліннями і організаціями, що залучаються до проведення робіт з ліквідації НС.

      2) радіозв`язок:

  • з робочою групою 19 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області;
  • з мобільною оперативною групою   19 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області;
  • з територіальними органами управлінь ГУНП.

 

 

 

 

Перший заступник міського голови                                        Микола ПРОКОФ’ЄВ

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь