від 15.11.2022 №54 м. Білозерське Про затвердження плану реагування при виникненні на території Білозерської міської територіальної громади аварій і катастроф на енергетичних об`єктах та складу міської спеціальної комісії з ліквідації наслідків а
БІЛОЗЕРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 15.11.2022 №54
м. Білозерське
Про затвердження плану реагування при виникненні на території
Білозерської міської територіальної громади аварій і катастроф
на енергетичних об`єктах та складу міської спеціальної комісії з ліквідації
наслідків аварій і катастроф на енергетичних об`єктах у новій редакції
Відповідно до статті 130 Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012
№ 5403-VI, з метою підвищення рівня запобігання, реагування та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, якісного розроблення планів реагування на надзвичайні ситуації у зв’язку з кадровими змінами, виконком Білозерської міської ради,
ВИРІШИВ:
1.Затвердити план реагування при виникненні на території Білозерської міської територіальної громади аварій і катастроф на енергетичних об`єктах у новій редакції (додаток 1).
2.Затвердити календарний план основних заходів на території Білозерської міської територіальної громади щодо організації аварійно-відновлювальних робіт та ліквідації наслідків аварій і катастроф на енергетичних об`єктах у новій редакції (додаток 2).
3.Затвердити склад міської спеціальної комісії на території Білозерської міської територіальної громади з ліквідації наслідків аварій і катастроф на енергетичних об`єктах у новій редакції (додаток 3).
4. Рішення виконкому Білозерської міської ради від 18.05.2022 №60 «Про затвердження плану реагування при виникненні на території Білозерської міської територіальної громади аварій і катастроф на енергетичних об’єктах та склад міської спеціальної комісії з ліквідації наслідків аварій і катастроф на енергетичних об’єктах» вважати таким, що втратило чинність.
5. Організаційне виконання рішення покласти на першого заступника міського голови ПРОКОФ’ЄВА Миколу та головного спеціаліста з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому Білозерської міської ради ВОЛКОВА Олександра.
6. Координаційне забезпечення виконання рішення покласти на Білозерського міського голову МАКЄЄВА Сергія .
Міський голова Сергій МАКЄЄВ
Олександр Волков 0500711008
Додаток 1 до рішення виконкому міської ради 15.11.2022 № 54
|
ПЛАН
реагування при виникненні на території Білозерської міської територіальної громади аварій і катастроф на енергетичних об`єктах
|
1. Оцінка можливої обстановки при виникненні на території Білозерської міської територіальної громади аварій і катастроф на енергетичних об`єктах
Електроенергетична галузь Білозерської міської територіальної громади представлена єдиним комплексом, мережних, ремонтно-технічних підприємств та підприємств інфраструктури.
Основними з них є:
- ДТЕК «Донецькі електромережі».
Можлива обстановка на об`єктах, що генерують, при техногенних аваріях:
- пожежі та вибухи в електроцехах – на силових трансформаторах, на масляних вимикачах, у кабельних тунелях;
При виникненні стихійного лиха такого як шквальні вітри з швидкістю від 20 до 35 м/сек, можливе утворення смерчу руйнівної сили найбільше страждають електричні мережі.
При снігових заносах та ожеледиці, які досягають розмірів стихійного лиха відбувається обмерзання та порив мереж електропостачання і зв`язку з подальшим руйнуванням опор. Такі аварії можуть виникати на всій території Білозерської міської територіальної громади .
2. Органи управління та сили, що залучаються до проведення робіт
При виникненні на території району надзвичайних ситуацій, пов'язаних з ліквідацією наслідків надзвичайної ситуації на енергетичних об`єктах, залучаються:
- 19ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецької області;
- Білозерська міська рада та її виконавчі органи;
- ДТЕК Донецькі електромережі;
- КНП «ЦПМСД Білозерської міської ради» та Донецький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф;
- ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області;
На органи управління покладені наступні основні завдання:
19 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області:
- проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;
- ліквідація можливих пожеж при аваріях на енергетичних об’єктах;
- надання допомоги потерпілим та евакуація їх із зони ураження (пожежі);
- організація роботи оперативного штабу.
Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради:
- прогнозування масштабів виникнення надзвичайної ситуації, збір та аналітичне опрацювання інформації при НС;
- оповіщення населення про загрозу і виникнення надзвичайної ситуації;
- організація захисту населення і території при виникненні надзвичайної ситуації;
- життєзабезпечення постраждалого населення, сил та засобів реагування на надзвичайні ситуації.
ДТЕК Донецькі електромережі:
- прогноз аварійної ситуації на об`єктах енергетики, характеру їх розвитку та впливу на роботу енергосистеми Донбасу;
- організація та контроль проведення в районі аварії рятувальних та аварійно-відновлювальних робіт, забезпечення їх матеріально-технічними засобами та обладнанням.
ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області:
- забезпечення готовності сил та засобів реагування на надзвичайні ситуації;
- забезпечення охорони громадського порядку і матеріальних цінностей;
- забезпечення безпеки дорожнього руху;
- надання допомоги при проведенні евакуації людей із зон надзвичайних ситуацій;
- забезпечення охорони режимно-обмежувальних зон в осередках НС при їх ліквідації;
- організація реєстрації постраждалих, облік загиблих.
КНП «ЦПМСД Білозерської міської ради» та Донецький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф :
- забезпечення функціонування сил та засобів медицини катастроф;
- підготовка медичних сил захисту населення;
- здійснення поіменного обліку уражених при проведенні медичної евакуації;
- організація робіт з надання невідкладної медичної допомоги постраждалому населенню;
- судово-медична експертиза загиблих та їх тимчасове зберігання;
- проведення санітарно-епідемічних заходів при надзвичайних ситуацій;
- створення резервів медичного майна та лікарських засобів.
3.Оповіщення
Інформація про аварійну ситуацію на енергетичних об`єктах у межах території Білозерської міської територіальної громади надходить диспетчеру 19 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області:
- від чергово-диспетчерських служб енергетичних мереж телефонними каналами зв’язку;
- від головного спеціаліста з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради;
- від диспетчерських служб обласних управлінь.
Головним спеціалістом з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення проводиться оповіщення, голови комісії з питань ТЕБ та НС.
4. Порядок виконання завдань органами управління
Найменування органів управління |
Завдання управлінь |
1 |
2 |
19 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області |
Залучення сил та засобів необхідних для реагування та ліквідації НС. Виїзд мобільної оперативної групи із завданням: а) оцінити та доповісти обстановку з місця аварії; б) організувати розвідку маршрутів введення сил, які залучаються до ліквідації аварії; До прибуття керівника з ліквідації НС керувати першочерговими заходами з ліквідації надзвичайної ситуації: − організація роботи робочої групи міського оперативного штабу та його розгортання; − ліквідація можливих пожеж при аваріях на енергетичних об’єктах; − організація першочергового життєзабезпечення постраждалого населення; − вжиття заходів взаємодії та інформування органів управління та сил. |
Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради |
В першу чергу: − провести оповіщення працівників Білозерської міської ради та її виконавчих органів, управлінь та організації, які входять до складу міської спеціальної комісії з ліквідації надзвичайних ситуацій. |
|
В другу чергу: − провести оповіщення управлінь та організацій, що залучаються до локалізації та ліквідації аварій на системах життєзабезпечення та енергетичних об’єктах; |
|
− організувати зв`язок із взаємодіючими силами. |
ДТЕК «Донецькі електромережі» |
− організація проведення в районі аварії рятувальних та аварійно-відновлювальних робіт, забезпечення їх матеріально-технічними засобами та обладнанням; − виділення аварійних команд для ліквідації наслідків аварій на енергетичних мережах і спорудах |
ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області |
В першу чергу: − приведення у готовність органів управління та сил для забезпечення нарощування зусиль при виконанні поставлених завдань; − виконання режимних заходів у районі ведення пошуково-рятувальних та аварійно-відновлювальних робіт; − організація руху медичного та спеціального транспорту, тяжкої техніки до місця надзвичайної ситуації. Регулювання руху транспорту, що прибуває до району пошуково-рятувальних робіт. В другу чергу:
|
|
|
КНП «ЦПМСД Білозерської міської ради» та Донецький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф |
В першу чергу: − організація невідкладної медичної допомоги потерпілим на місці надзвичайної ситуації силами територіальних сил медицини катастроф;
В другу чергу:
|
|
|
|
|
|
|
Білозерська міська рада та її виконавчі органи |
В першу чергу:
В другу чергу:
|
|
5. Організація взаємодії
Мета взаємодії оперативного штабу з ліквідації НС, оперативних штабів територіальних органів виконавчої влади – забезпечення погоджених дій, пов'язаних із координацією, організацією ефективного і раціонального використання сил і засобів, що залучаються до ліквідації аварії (катастрофи), на енергетичних системах, їх забезпечення, надання допомоги постраждалому населенню, життєдіяльність якого порушується внаслідок надзвичайної ситуації.
Завдання взаємодії:
- локалізація та ліквідація аварій в енергетичних системах
- встановлення порядку приведення у готовність органів управління, чергових сил і засобів реагування та спеціалізованих формувань, а також організація управління ними та узгодження спільних дій під час проведення аварійно-рятувальних робіт при ліквідації надзвичайних ситуації;
- узгодження питань всебічного забезпечення спільних дій;
- зосередження взаємодіючих сил та засобів на основних напрямках проведення аварійно-відновлювальних робіт.
Порядок організації взаємодії
Питання взаємодії |
Органи управління відповідні за організацію взаємодії |
Взаємодіючі органи управління та сили, що виконують завдання |
1 |
2 |
3 |
Оповіщення територіальних органів управління та сил ДПРЗ ДСНС України в Донецькій області, що залучаються до виконання завдань плану реагування
|
Міський голова; Перший заступник міського голови; Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.
|
19 ДПРЗ ГУ ДСНС у Донецький області; чергові служби районних управлінь та організацій; ДТЕК Донецькі електромережі. |
Оповіщення органів управління та сил територіальних органів виконавчої влади |
Міський голова; Перший заступник міського голови; Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.
|
Чергові служби відділу ГУНП, ДОДА, РДА, медицини катастроф, ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області, ДТЕК Донецькі електромережі.
|
Організація залучення сил та засобів |
Міський голова; Перший заступник міського голови; Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.
|
19 ДПРЗ ГУ ДСНС у Донецький області; Територіальні сили медицини катастроф; Центр екстреної медичної допомоги; ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області; ДТЕК Донецькі електромережі.
|
Організація управління, розгортання оперативного штабу. Організація зв‘язку |
Міський голова; Перший заступник міського голови; Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.
|
19 ДПРЗ ГУ ДСНС у Донецький області; Територіальні сили медицини катастроф; Центр екстреної медичної допомоги; ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області; ДТЕК Донецькі електромережі.
|
Висування сил та засобів в район ведення пошуково-рятувальних та аварійно-відновлювальних робіт |
Міський голова; Перший заступник міського голови; Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.
|
Підпорядковані підрозділи 19 ДПРЗ ГУ ДСНС; ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області; Територіальні сили медицини катастроф; Центр екстреної медичної допомоги.
|
Ведення пошуково-рятувальних та аварійно-відновлювальних робіт та їх забезпечення |
Міський голова; Перший заступник міського голови; Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.
|
Підпорядковані підрозділи 19 ДПРЗ ГУ ДСНС; ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області; Територіальні сили медицини катастроф; Сили та засоби власників енергетичних об’єктів. |
Організація медичної допомоги постраждалим |
Міський голова; Перший заступник міського голови; Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.
|
Підпорядковані підрозділи 19 ДПРЗ ГУ ДСНС; ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області; Територіальні сили медицини катастроф; Центр екстреної медичної допомоги.
|
Відселення населення, організація його життєзабезпечення у місцях розміщення |
Міський голова; Перший заступник міського голови; Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.
|
ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області; ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області; Білозерська міська рада та її виконавчі органи. |
|
|
|
Реєстрація постраждалих, загиблих, доведення інформації до родичів |
Міський голова; Перший заступник міського голови; Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.
|
ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області; Територіальні сили медицини катастроф; Центр екстреної медичної допомоги; Білозерська міська рада та її виконавчі органи.
|
Робота з подання інформації до ЗМІ |
Міський голова; Перший заступник міського голови; Головний спеціаліст з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.
|
ВП № 1 Покровського РУП ГУНП у Донецький області; Територіальні сили медицини катастроф; Центр екстреної медичної допомоги; Білозерська міська рада та її виконавчі органи.
|
6. Організація управління та зв`язку
Для організації та керівництва управлінням при ліквідації аварії на енергетичних об’єктах, захисту населення та території Білозерської МТГ, а також виконання інших необхідних функцій з ліквідації надзвичайних ситуацій рішенням виконавчого комітету міської ради, у разі виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня на створюється місцева спеціальна комісія з ліквідації наслідків аварій і катастроф на енергетичних об’єктах (далі – місцева спеціальна комісія).
Загальне керівництво організацією робіт, координація дій з ліквідації наслідків НС покладається на спеціальну комісію. Керівництво організацією та проведенням робіт у зоні НС до прибуття керівника ліквідації НС покладається на голову комісії з, на території якої виявлено об’єктивні передумови або факт виникнення НС.
Робочим органом ліквідації надзвичайної ситуації є штаб з ліквідації надзвичайної ситуації (далі – штаб з ЛНС), який утворює уповноважений керівник з ліквідації надзвичайної ситуації. До роботи в штабі залежно від рівня НС залучаються керівники аварійно-рятувальних служб та формувань, що беруть участь у ліквідації НС, спеціалісти органів місцевого самоврядування та відповідних управлінь і організацій (за погодженням з їх керівниками). Персональний склад штабу з ліквідації
НС визначає уповноважений керівник з ліквідації НС, який забезпечує його діяльність та встановлює режим роботи.
Управління і керівництво всіма роботами здійснюється з пунктів управління:
- пункт управління №1 - розгортається у залі Білозерської міської ради при виникненні надзвичайної ситуації;
- пункт управління №2 - розгортається в районі надзвичайної ситуації
Час готовності встановлений, пункт управління № 1 Ч+0.30 (у робочий час), Ч+2.00 (у не робочий час), пункт управління №2 з моменту прибуття мобільної оперативної групи.
В умовах надзвичайної ситуації робота на пунктах управління організується цілодобово.
Інформація про обстановку та хід виконання робіт з ліквідації надзвичайної ситуації з пункту управління № 2 передається на пункт управління №1 .
Телефонний зв'язок забезпечується за рахунок використання загальнодержавних і відомчих ліній зв'язку.
Зв`язок організується з пункту управління в місці постійної дислокації:
1)провідний – телефонними мобільними каналами:
- з робочою групою 19 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області;
- з територіальними органами управління та силами;
- з управліннями і організаціями, що залучаються до проведення робіт з ліквідації НС.
2) радіозв`язок:
- з робочою групою 19 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області;
- з мобільною оперативною групою 19 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області;
- з територіальними органами управлінь ГУНП.
Перший заступник міського голови Микола ПРОКОФ’ЄВ