Білозерська міська військова адміністрація
Донецька область, Покровський район

від 18.10.2022 №47 м. Білозерське Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Білозерської міської ради за 9 місяців 2022 року

Дата: 25.10.2022 10:26
Кількість переглядів: 20

БІЛОЗЕРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

від 18.10.2022 №47

м. Білозерське

 

Про стан роботи зі зверненнями

громадян у виконкомі Білозерської

міської ради за 9 місяців 2022 року

 

 

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», керуючись ст.28 Закону України «Про звернення громадян», ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі міської ради за 9 місяців 2022 року прийняти до відома (додається).
  2. Керівникам підприємств, установ та організацій, начальникам відділів та управлінь міської ради та її виконавчого комітету:

1) забезпечити оперативний розгляд усіх звернень, що надходять з Урядової «гарячої лінії» та вирішення порушених в них питань та інформування виконкому про наслідки їх розгляду;

2) посилити контроль за виконанням доручень міського голови, а також власних доручень щодо розгляду звернень по суті та надання відповідей заявникам з дотриманням термінів, відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян».

3. Виконкому міської ради, керівникам комунальних підприємств:

1) встановити персональну відповідальність працівників за роботу зі зверненнями громадян;

2) проводити перевірки стану роботи зі зверненнями громадян, результати  здійснених перевірок розглядати на апаратних нарадах, на засіданнях комісії з питань розгляду звернень громадян;

3) вжити заходи, щодо удосконалення роботи зі зверненнями громадян у виконкомі та в комунальних підприємствах;

4) особливу увагу приділяти зверненням громадян пільгової категорії, всебічно і вчасно перевіряти заяви і скарги, які тривалий час перебувають на додатковому контролі;

5) здійснювати «Дні контролю» з метою розгляду звернень громадян та виконання доручень керівництва облдержадміністрації, виконкому міської ради з розгляду повторних і неодноразових звернень громадян, що контролюються органами влади вищого рівня та особистих прийомів.

4.  Спеціалісту виконкому з правових питань міської ради (МАКЄЄВА):

1) систематично узагальнювати та аналізувати звернення громадян;

2) продовжити взаємодію з управлінням з питань роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації Донецької облдержадміністрації щодо оперативного та своєчасного розгляду звернень, що надходять на Урядову «гарячу лінію» та прийняття рішень по суті порушених у зверненнях питань, надання відповідей заявникам та їх сканокопій в електронному вигляді до вищезазначеного управління.

5. Керуючому справами виконкому міської ради БОНДАРЕНКО В.С. систематично перевіряти  стан роботи з листами та організацію особистого прийому громадян в установах, організаціях міста.

6. Першому заступнику Білозерського міського голови ПРОКОФ’ЄВУ М.Л. взяти під особистий контроль виконання робіт по зверненням громадян до житлово-комунальних підприємств.

7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому міської ради БОНДАРЕНКО В.С.      

 

 

 

 

Міський голова                                                                                       Сергій МАКЄЄВ

 

Інформаційно – аналітична довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Білозерської міської ради  за 9 місяців 2022 року

 

 

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2018 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у виконкомі Білозерської міської ради вживались заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них питань, їх вирішення по суті, задоволення законних прав та інтересів громадян.

За звітний період від мешканців міста Білозерське та населених пунктів Нововодянського старостинського округу надійшло 183 звернень, що на 54 % більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (за 9 місяців 2021 року –119), з них 162 звернення надійшло через державну установу «Урядовий контактний центр», 27 – через «Телефон довіри», 11- через органи влади вищого рівня.

За результатами роботи всі звернення громадян були вирішені по суті.  Якщо питання, порушені в одержаному міською радою зверненні, не входять до її повноважень, вони пересилаються за належністю відповідному органу у терміни, передбачені ст.7. Закону України «Про звернення громадян», про що повідомляється громадянину, який подав звернення. Згідно ст.7 Закону, було направлено 9 звернень іншим уповноваженим органам за належністю. 

За результатами роботи на всі звернення громадян були надані обґрунтовані відповіді, також роз’яснено порядок оскарження у разі не згоди з даними роз’ясненнями чи прийнятими рішеннями. Заявникам направлені відповіді. За звітний період порушень терміну розгляду звернень не допущено.

Протягом 9-ти місяців 2022 року громадяни порушили у зверненнях 196 питань. Найбільше громадян хвилюють питання комунального господарства (60%),  соціального захисту населення (10%), житлової політики (10%).

Якщо розглянути детальніше питання соціального захисту, з якими громадяни звертаються, то найбільше їх турбують питання отримання гуманітарної допомоги, нарахування та виплати субсидій. Найчастішими проблемами в комунальному господарстві залишались питання теплопостачання та відсутності холодного централізованого водопостачання у будинках.

Інформування населення щодо стану організації роботи із зверненнями громадян в виконкомі міської ради проводиться шляхом оприлюднення відомостей на офіційному веб-сайті міської ради та розміщення відомостей на інформаційних стендах у виконкомі ради. 

 

 

 

 

2

 

проводилися «Дні контролю» результатів розгляду звернень громадян (розглянуто 3 звернення з виходом на місце).

Підсумки роботи із зверненнями громадян заслуховувалися на засіданнях виконкому, на яких були прийняті відповідні рішення:

- 18.01.2022 №3 «Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі міської ради за 2021 рік»;

- 19.07.2022 №41 «Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі міської ради за І півріччя 2022 року».

Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення конституційних прав та законних інтересів громадян  і надалі залишається одним з пріоритетних завдань діяльності місцевої влади.

 

 

 

Спеціаліст виконкому

з правових питань міської ради                                                             Юлія МАКЄЄВА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора