Ефективний метод комунікації з клієнтами - наближення соціальних послуг
Ефективний метод комунікації з клієнтами - наближення соціальних послуг
Сьогодні відбувся виїзний прийом фахівцем Добропільського міського центру зайнятості мешканців Білозерської міської територіальної громади. Головна мета - забезпечення сприяння зайнятості та соціального захисту населення від безробіття, наближення послуг до кожного мешканця громади.
Під час виїзного прийому кар’єрний радник Оксана Фесенко надала консультації щодо порядку реєстрації в службі зайнятості, ознайомила з актуальними вакансіями на ринку праці, з роботами тимчасового характеру, суспільно – корисними роботами, можливістю отримання мікрогрантів для започаткування та розвитку власної справи, навчанням за ваучером.
Для осіб, які бажають підвищити кваліфікацію або отримати нову професію була запропонована можливість пройти професійне навчання. Проінформувала про електронні сервіси служби зайнятості, можливості електронного кабінету шукача роботи, ознайомила з Єдиним порталом вакансій, який зібрав всі вакансії роботи по Україні.
Діяльність служби зараз максимально сфокусована на потребах клієнта, ми завжди готові до плідної співпраці.